Yidaki Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Må ha et nytt s939 hovedkort da mitt gamle fikk en kortsluttning her en dag. Har tenkt på Dfi eller Asus kortet, som nevnt i emne. Hva anbefaler dere, dette er en hastesak så eg orker ikke lese meg igjennom 100vis av kritikker på de ulike kortene. Budsjett rundt 1350-1500. Er der kort som dere kjenner til som er bedre enn disse to? Er greit hvis det kan overklokke litt, men at det også har andre gode hardware egenskaper. Håper dere kan gi noen svar:) Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 kan anbefale a8n-sli premium på det varmeste Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 kan anbefale a8n-sli premium på det varmeste 5159113[/snapback] Jeg også. Har brukt det i en mnd. nå, og det er kjapt og fint, og utrolig stabilt Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) kan anbefale a8n-sli premium på det varmeste 5159113[/snapback] Ok,høres bra ut:) bare lurte på om dere som svarte meg, har opplevd komptabilitetsproblemer med annen hardware. Leste at kortet hadde litt problemer der..eller er det bare småting som antagelig ikke merkes noe særlig? Hvordan opplever dere overklokking f.eks? Endret 15. november 2005 av Yidaki Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det er noe problem med blant annet de nye X-Fi kortene fra Creative, men hvor feilen ligger er noe usikkert. Kan like gjerne være hos Creative. Vær obs på at kortet ikke liker å bli montert opp ned (F.eks. enkelte Lian Li kabinett) pga. chip-sett kjøleren. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Kortet er ihvertfall stabilt og har ikke opplevd krasj med det jeg (Asus SLI Premium). Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Begge kortene er vel ganske fine. Selv sitter jeg med DFI sitt kort og kan anbefalle dette. Når det gjelder Creative X-Fi kortene er det et problem med Extreme Music og Platinum utgavene kombinert med nForce 4 brikkesettet. Normalt sett så skal en Bios oppdatering ordne dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå