Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

internett stopper opp etter 5 min. illustrert

Anbefalte innlegg

Etter ca 5 min kommer jeg ikke lenger inn på internett. Når jeg da sjekker tilkoplingen på skrivebordet ser jeg at det plutselig har kommet opp en lås på forbindelsen. noen som veit hva denne låsen er? Og hvordan den kan fjernes?

illustrasjon under.

fungerer-iikke-liten.jpg

hjelp mottas med stor takk!

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den hengelåsen der betyr at du har windows XP firewall i drift på den tilkoblingen.

5160349[/snapback]

aha ja. men den er tydeligvis ikke problemet. formatering neste. latterlig feil. msn og skype virker men ikke explorer/opera. i sikkermodus fungerer alt som normalt.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
Etter ca 5 min kommer jeg ikke lenger inn på internett. Når jeg da sjekker tilkoplingen på skrivebordet ser jeg at det plutselig har kommet opp en lås på forbindelsen. noen som veit hva denne låsen er? Og hvordan den kan fjernes?

hjelp mottas med stor takk!

5158901[/snapback]

Jeg har samme problem med min datamaskin. Formaterte du for å fikse det? Selv er jeg ikke så gira på å må formatere..

Her er min beskrivelse: Se her

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem med min datamaskin. Formaterte du for å fikse det? Selv er jeg ikke så gira på å må formatere..

Her er min beskrivelse: Se her

5161648[/snapback]

har ikke fått fiksa det enda. pcn har vært slik i en mnd nå hehe. noe skikkelig dritt. har prøvd alle tenkelige løsninger. problemet oppstod etter jeg hadde installert F.E.A.R. surfer med den bærbare eller som nå med den stasjonære i sikkermodus. må være en prosess som ødelegger. har ikke klart å luke den ut. dette oppstod når jeg hadde service pack 1.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...