cock hammer Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Etter ca 5 min kommer jeg ikke lenger inn på internett. Når jeg da sjekker tilkoplingen på skrivebordet ser jeg at det plutselig har kommet opp en lås på forbindelsen. noen som veit hva denne låsen er? Og hvordan den kan fjernes? illustrasjon under. hjelp mottas med stor takk! Endret 15. november 2005 av cock hammer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Har du prøvd andre nettverkskortdrivere? Har du prøvd veiviseren for tilkobling på nytt? Er det trådløs forbindelse? Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Har du prøvd andre nettverkskortdrivere? Har du prøvd veiviseren for tilkobling på nytt? Er det trådløs forbindelse? 5160291[/snapback] har ikke prøvd andre drivere. detter er ikke en trådløs forbindelse. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Den hengelåsen der betyr at du har windows XP firewall i drift på den tilkoblingen. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Den hengelåsen der betyr at du har windows XP firewall i drift på den tilkoblingen. 5160349[/snapback] aha ja. men den er tydeligvis ikke problemet. formatering neste. latterlig feil. msn og skype virker men ikke explorer/opera. i sikkermodus fungerer alt som normalt. Endret 16. november 2005 av cock hammer Lenke til kommentar
jally Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Etter ca 5 min kommer jeg ikke lenger inn på internett. Når jeg da sjekker tilkoplingen på skrivebordet ser jeg at det plutselig har kommet opp en lås på forbindelsen. noen som veit hva denne låsen er? Og hvordan den kan fjernes? hjelp mottas med stor takk! 5158901[/snapback] Jeg har samme problem med min datamaskin. Formaterte du for å fikse det? Selv er jeg ikke så gira på å må formatere.. Her er min beskrivelse: Se her Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Jeg har samme problem med min datamaskin. Formaterte du for å fikse det? Selv er jeg ikke så gira på å må formatere..Her er min beskrivelse: Se her 5161648[/snapback] har ikke fått fiksa det enda. pcn har vært slik i en mnd nå hehe. noe skikkelig dritt. har prøvd alle tenkelige løsninger. problemet oppstod etter jeg hadde installert F.E.A.R. surfer med den bærbare eller som nå med den stasjonære i sikkermodus. må være en prosess som ødelegger. har ikke klart å luke den ut. dette oppstod når jeg hadde service pack 1. Endret 16. november 2005 av cock hammer Lenke til kommentar
valentino Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Har du prøvd program som fikser registeret? et fint program som gjør det er JV16 Powertools, men ulempen er at det koster penger. Videre kan du prøve TCP Optimizer. Vet ikke om det hjelper, men det er verd et forsøk. Mvh. Valentino Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Har du prøvd program som fikser registeret? et fint program som gjør det er JV16 Powertools, men ulempen er at det koster penger. Videre kan du prøve TCP Optimizer. Vet ikke om det hjelper, men det er verd et forsøk. Mvh. Valentino 5161968[/snapback] tcp optimizer hjalp desverre ikke...men takk for råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå