adnan Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei, har nettop instalert alle drivere til mitt nye system samt alle windows oppdate osv. Men etter at jeg innstallerte drivere til skjermkortet kommer det en feilmeld opp : cli.exe Application Error The application failed to intialize properly (0xc0000135) Click on OK to terminate the application. Trykker jeg på ATI control center får jeg samme meldingen så det er noe med skjermkortet. Hva skal jeg gjøre noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Legg inn .NET 1.1 eller 2.0 du =) Fåes fra microsoft.com og er et krav for å kunne kjøre Catalyst Control Center. Dette står også i "dokumentasjonen" når du installerer mener jeg Lenke til kommentar
adnan Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Kom inn på Control Center nå, men har ikke instalert .NET drivere ennå. Downloader dem nå og installerer annyway. Men hvor .NET drivere? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Det er et "allsidig" kodespråk som skal gå på tvers aav de forskjellige språkene (C, C++, Delphi etc.) Men jeg er ingen koder, så jeg er ikke 100% sikker på dette =) Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Windowsupdate har .NET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå