Term Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hei Jeg sitter hær å prøver å få filmene mine ned til en 700MB plate. Doe som ikke viser seg å være så lett. Jeg har foreløbig kun prøvd med winace og winzip, men de zipper så dårlig. dvs at filen blir bare komprimert med noen få prosent. jeg hadde håpet på 10 i det minste. Er det noen som enten har ordentlig peil på instillinger på noen av "zip" programmene som gjør at jeg kan få de godt komprimert? Takknemmelig for alle svar Lenke til kommentar
BBC Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 10% komprimering på en divx/mpeg kan du se langt etter. De formatene er så komprimerte fra før, at det er bortimot umulig. Eneste måten er å reencode filmen. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Det er ikke mulig å komprimere hvilken som helst filtype og få utbytte av det. Som kjent er DivX, mp3 osv. allerede komprimerte filer. Dersom du finner en algoritme som kan komprimere disse ytterligere, så er du garantert en økonomisk bekymringsfri hverdag i all framtid. Å komprimere sånne filer er som å komprimere en annen fil to ganger. Siste gangen er effektløs... _________________ Ellers er jeg like blid! [ Denne Melding var redigert av: knutivarr på 2002-08-28 20:29 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå