VTW Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg skulle gjerne hatt noen sanger med munnharpe! Faren min har fått helt dilla, og vil gjerne ha noen sanger for å kunne øve... Er det noen som vet om en munnharpe-cd jeg kan kjøpe, eller et sted jeg kan laste ned noen sanger gratis? Hadde vært veldig greit!! PS. Følte lissom ikke denne posten passet under "Lyd og Bilde"! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Munnharpe er tøft! kjøpte en for et par måneder siden, og synes det er kjempegøy å spille på den. Prøv å finn ut hva munnharpe er på engelsk, så finner du det nok... Noen andre fra munnharpe-miljøet her? Må starte en egen munnharpe-tråd. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Det er bra! Vet ikke hva det er på engelsk, dessverre! Men send linken til munnharpetråden din hit,da! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Starter opp en nå: Munnharpe-tråden Endret 15. november 2005 av Koffert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå