RedRocK Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg har akkuratt formatert min datamaskin. Men under installasjonen av Windows begynte jeg plutselig å tenke på hvor jeg har gjemt min CD-key! Jeg har ikke funnet den enda, så jeg lurer på hva jeg må gjøre nå ? Må jeg kontakte min forhandler ? Mvh . meg Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Denne burde gjøre jobben : http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Det er vel ikke stort du kan gjøre hvis du har mistet CD-keyen, og i tillegg slettet Windows, som da antagelig var det eneste stedet hvor du hadde den lagret. Du kan jo prøve å ringe forhandler eller Microsoft. Det er jo snakk om en dekl penger, hvis det er XP hvert fall... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Wooops, var visst litt kjapp å svare her, trodde jeg så at du skulle hente keyen ut fra windows... Dersom det er en "ferdigmaskin" bruker keyen å være klistret på en av komponentene, har sett enkelte som har fått det påklistret tastaturet av alle ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå