TempO Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Hei. Kan noen hjelpe meg med et supert forslag til ny pc til min kjære mor? Hun trenger ikke akkuratt det beste som er, men jeg kunne godt tenkt meg ett 939 system hvis det blir billig nok. Jo billigere jo bedre. Pc'n vil kun bli brukt til div enkle programmer i win, surfing å sånn. Ingen spilling med andre ord! Utstyr jeg har: - Skjerm - tastatur/mus - Harddisk - CDbrenner - høyttalere Angående kabinett, husk at dette er til "en mamma" så ikke kom med tips om sånn derre fancy shit med masse neon osv, tviler på hun syns det er noe særlig kult Hvor billig klarer vi å få dette til å bli folkens? takker for alle mulige innspill Endret 18. november 2005 av tempoking Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 noe alla dette?? https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=21251 Lenke til kommentar
TempO Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 kikka litt mer valg av komponenter nå, pluss at det blir kjøp av Harddisk i tillegg: Er dette noe å satse på? Kabinett er jeg utrolig usikker på, men Netshop har et kabinett på tilbud nå. Er dette noe å satse på? Ble kanskje noe i dyreste laget jeg hadde tenkt meg men... Noe jeg kan bytte ut for å få det billigere? Det oppsettet jeg satt opp der vil bli kjøpt fra Netshop, så hvis noen kommer med noen forandringer bør delen kunne kjøpes der -TempO- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå