Gå til innhold

Geil eller Kingston?

Megnus

Anbefalte innlegg

Jeg har 2x 512 dual channel brikker i min dell 8400 fra før av som jeg har en som vil kjøpe av meg. Så derfor skal jeg kjøpe nytt minne. Jeg lurer på hva jeg burde kjøpe? (kan max ha pc 4200 533mhz) Har sett på noen sett med 2x 1024 brikker fra Geil og Kingston og har lagt merke til at Geil er litt dyrere og også har sånn ekstra kjøle ting på seg. Noen som har noen meninger om hva jeg bør gjøre eller vil rettlede meg litt? :)

Takker for svar :thumbup:

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:hmm:  hm  det er litt snålt da for Dell velger jo kingston minne fordi de sier at den er så veldig god, men det kan jo hende at det er fordi den er billig :p

Uansett takker for hjelpen din, men trenger mere!  :thumbup:

5159264[/snapback]

Geil og Kingston stiller på samme nivå etter min mening, har Kingston selv har hatt Geil før, må si at de er meget gode begge to ;)

Lenke til kommentar

Jeg har også hat GEIL og har Kingston nå. Må si at jeg er meget fornøyd med begge.

Kingston er litt billigere, men jeg synes GEIL var verd det ekstra de kostet. GEIL var utrolig stabilt selv med overklokking.

Jeg tror nok jeg selv ville valgt GEIL, men det går litt på hvor vondt lommeboken din får og hva du selv føler for. :cool:

Lenke til kommentar

:cool: Tusen millioner takker for avarene deres har faktisk hjulpet meg....... :thumbup: (ikke vondt ment ;)

Men jeg har ett spørsmål til (eller 2 faktisk) og det er om crusial ram er noe å ha i forhold til disse typene? Og om hvor viktig det er med sånn kjøleplater?

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...