stallis Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei! Er dette brukbart til kontorbruk 1 år gammel bærebar pc selges med trådløst nettverkskort og bæreveske. Pent brukt. Selges rett og slett fordi den ikke blir brukt , da vi har en stasjonær datamaskin og en bærbar pc i tillegg. Har akkurat byttet hovedkortet, så maskinen fungerer feilfritt. Papirer og orginalt tilbehør som system CD-er, brukermanualer og adapter samt lader følger med. Produktinformasjon: Processor type - Intel Celeron Processor speed - 2800 MHz Intern minne - 256 MB DDR RAM Hard disk - 40.0 GB Skjermtype - TFT Skjermstørrelse - 15" Optisk driver/lagring - Combo DVD-ROM/CD-RW Telekommunikasjon - modem 56 kbps LAN-tilkobling - Realtek 10/100 mb Operativsystem - Microsoft XP Home Edition Lydkort - Realtek AC97 Audio Skjermkort - ATI Mobility Radeon 7000 igp Ellers er det: Touchpad mus Integrerte høytalere Multimediataster Minnekortleser Utgang til ekstern skjerm Utgang til skriver TV-utgang IR-mottaker mikrofon og hodetelefonutgang Samt 3 USB-utganger for tilkobling av MP3-spiller, digital kamera, videokamera, web-kamera, mus el. lignende. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jada, men ikke til spilling, hvor mye skal han/hun ha for den? Lenke til kommentar
stallis Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Pris 5000,- fritt levert Lenke til kommentar
brrah Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Tja, da ville jeg ikek gjort det om jeg var deg, sjekk f. eks Inspiron 2200 på dell.no, den starter så vidt jeg vet på litt over 5000. Hvis ikke kan du gå opp entusenlapp og kjøpe en asus eller acer på f. eks komplett.no... Den prosessoren som sitter i Toshibaen er forressten ikke veldig god, den skaper mye varme og sørger for mye støy og dårlig batterilevetid. Men det gjør alle maskiner under 8000 så det er bare noe du må finne deg i, lykke til med valget...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå