Gå til innhold

Problem med F.E.A.R

Anbefalte innlegg

Hei=)

Har et problem. Når jeg spiller F.E.A.R så lagger det!:S Spiller på høyest oppløsning og sånn.

Har 1 gb ram, Nvidea GeForce 6800 ultra skjermort og en AMD Athlon 2,2 Ghz 3500+ prossessor. Jeg tror det er temperaturen som får det til å lagge...Men er ikke sikker, så spørr noen som har litt mer peiling. Når jeg spiller så ligger temperaturen på opp i mot 70 grader! og 40 og no til vanlig. Er det noen som vet svaret på problemet og eventuelle løsninger??

Takk på forhånd :thumbup:

HIlsen Gamerone

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

F.E.A.R krever syk maskinvare for å kunne kjøres GLATT på full eyecandy! Er en egen post om FEAR her på forumet tror jeg. Tviler på at maskinvaren din er god nok til å kjøre alt på full eyecandy. Du får nok helt sikkert ett bedre svar av noen andre her.

Lenke til kommentar
2x Opteron, det må ha vært noe for meg  :thumbup: hehe. 4gb ram er jo ganske ekstremt. I mine øyner iallfall. Men 2gb ram bør man ha.

5160180[/snapback]

Opteron er digg det men hjelper pent lite siden et fåtall spill støtter 2stk CPU'er.

Offtopic :

For de som trur jeg kjøpte Opteron for spilling så er det feil, bruker det til musikkproduksjon/videoredigering.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...