samye83 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg har kjøpt et nytt hovedkort og byttet over raptor disken min. Men der var det min gamle windows xp og mappa "mine dokumenter" får jeg ikke tilgang til. Jeg hadde kode på kontoen min. Noen som kan si meg hva jeg kan gjøre? Er det mulig å få tak i de filene (må nesten ha dem). Eller må jeg fyre opp min shuttle igjen. Da må jeg ta ut cpu og flytte den over, blir mye arbeid, hehe. Håper at det er noen som kan hjelpe meg her. Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Powerquest Partions Magic 8.0 Converter Disken til FAT32 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Vil det skade disken? Eventuelt, vil jeg miste ting som jeg har lagret på disken? Og kan jeg konvertere tilbake til ntfs? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Easy peasy, følg "instruksjonene" som du finner i denne linken : http://support.microsoft.com/default.aspx?...roduct=winxpINT Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Easy peasy, følg "instruksjonene" som du finner i denne linken :http://support.microsoft.com/default.aspx?...roduct=winxpINT 5158109[/snapback] Okay skal prøve det Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Prøv mitt tips før du begynner å tulle med konvertering av disken, det kan fort føre til at du mister alle data.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Weee, det gikk, takk for hjelpen folkens Slapp unna med så mye stress Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Hvor finner man favorittsider til internettexplorer? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Tenker du på "favoritter" så finner du det her : C:\Documents and Settings\brukernavn\Favorites Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Takker igjen, du er en hjelpsom kar du Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Bare hyggelig å kunne hjelpe. Blir litt frustrert når jeg ser enkelte brukere her på forumet er mest bare ute etter å forvirre de som trenger hjelp, så da trør jeg til :-) Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Hmmm, fant ikke de jeg ville ha, hva med opera? Skal man gjøre det samme? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Er det alle favorittene du har lagt inn i opera du er ute etter, eller har jeg gått glipp av noe her ? Opera favoritter ligger lagret i en fil som du finner her : C:\Documents and Settings\brukernavn\Application Data\Opera\Opera\profile\opera.adr MERK : Husk å bytt ut brukernavn med navnet på den brukeren du er logget på som. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Hmmm gikk ikke, eller jeg driter i dem jeg. Er ikke så viktig allikevel. Men takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå