intheass Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Ja takk, har lurt på dette når jeg har venta en god stund på delene mine... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Akkurat hva det står. Åpen betyr att den ikke er klar til pakking enda. Kan hende de venter på ting. Lenke til kommentar
intheass Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Takk, akkurat det jeg lurte på! Nå lurer jeg imidlertid på en annen ting. Viss jeg har bestilt 3 deler hos en webshop, kan jeg da bruke angreretten og sende tilbake en av tingene, eller må jeg sende alle 3 tilbake da? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Takk, akkurat det jeg lurte på! Nå lurer jeg imidlertid på en annen ting. Viss jeg har bestilt 3 deler hos en webshop, kan jeg da bruke angreretten og sende tilbake en av tingene, eller må jeg sende alle 3 tilbake da? 5163741[/snapback] Du kan nok fint sende tilbake én av tingene. Tviler på om det finnes nettbutikker som er så glad i at follk bruker angreretten at de ønsker å tredoble bruken av den Uansett er det kanskje greit å høre med butikken før du sender inn noe Hvis det er en av varene i den ordren som er "åpen" du ønsker å angre på, kan du vel kontakte nettbutikken før de sender varene. Så slipper du å legge ut returporto og sånn... Endret 16. november 2005 av tomahg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hvis det er en ting i en "åpen" ordre du vil angre på, kan du som regel slette denne delen selv i ordren... eller bare kansellere hele ordren og legge inn en ny en... Lenke til kommentar
intheass Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Nei det er ikke en ting i en "åpen" ordre. Den ligger på posten. Skal jeg gå ned på posten og løse ut alle tingene og så fylle ut angrerettskjema, og så sende den tilbake? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 ja. men husk å informere (og få svar!) fra nettbutikken FØR du sender inn.. de vil nok at du klistrer ett AMR nummer på pakken elns... Lenke til kommentar
intheass Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Mange takk tror jeg har kontrollen nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå