Richard_87 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Hei dere Jeg la inn win xp i engelsk verson og glemte A legge inn norskt tastatur. NA mangler jeg altsA ae, O og A hvis dere skjOnner. Er det mulig A fA lagt inn dette uten A gjOre alt pA nytt? I sA fall ville det spart meg en masse av tid! Takk Edit> beklager dobbelpost, fikk feilmelding om at serveren var overbelastet sA trodde ikke det gikk Endret 15. november 2005 av Richard_87 Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Jeg finner bare update driver og da finner den ingen nye, den vet jo ikke at jeg skal ha drivere for et norskt tastatur... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 1. Dobbeltråd er IKKE nødvendig.... 2. Du skal ike inn i enhetsbehandling, men inn i kontollpanel -> Instillinger for region og språk -> Språk -> Detaljer -> STandard Inndataspråk = Norsk. Evt. så burde du ha en språklinje nede ved siden av systemtray hvor det står EN eller noe sånt... Trykk på den og velg Norsk. Jon Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Den språk får du vel når du installerer Windows gjør du ikke? Det fikk iallefall jeg når jeg installerte Windows sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå