chimera Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 For en stund siden(to uker siden) leste jeg om noen som flashet Lite-On 40x brenner med et spesielt firmware, som oppgraderte den fra 40x/12x/48x til 48x/12x/48x. Firmaren het 48125W, mens firmwaren som følger med er 40125S. Itilegg var det et flash program og en guide(ligger på en eller annen hjemmeside). Er det noen her som sitter med noen linker til firmware for Lite-On 40x brenneren? Lenke til kommentar
JunkHead Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Prøv denne linken til LiteOn sine sider, du finner firmware under downloads menyen http://www.liteonit.com.tw/index-english.htm Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 regner med at det er denne hjemmesiden du snakker om. Flashet min i dag. Funka fint. Kjører dualboot med win98 og XP, så da gjorde jeg det enkelt. Trykka F8 før win98 starta opp, og valgte sikkerhetsmodus med bare kommandolinjen. Så kjørte jeg Mtkflash fra harddisken Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Du kan også sjekke denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå