Gå til innhold

6800gt vs 6600gt

poffer

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om det er noe vits å oppgradere fra et 6600gt til dette: http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...VarerSokRes.asp

Er dette bortkastet penger eller vil jeg merke stor forskjell?? Hovedkort er ikke akkurat siste skrik så derfor AGP....

For øvrig har jeg 3000+ og 1024 ram.

Irriterer meg at jeg ikke kan kjøre de siste spillene på max oppløsning uten at hele møkka går i stå..

Eller skal jeg heller bare roe ned med hele greia og heller kjøpe meg ny pc når jeg vinner i lotto?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok det billigste 6800 GT du får tak i, beklageligvis. Står i prisguiden at et xfx 6800 GT koster ca 2700 kroner, men det er bare et sted, og nettstedet opplyser selv at det er et PCIe kort.

Du kan jo se på noen av ATI sine løsninger. X800XL e.l. hvis du skal ha nytt kort?

Lenke til kommentar

Selv om det er det billigste 6800GT du får tak i så er det blodpris ifht ytelse. Kjøp heller X800XL eller 6800GT brukt.

Ser at det ikke er mye å velge mellom blant AGP-kort i prisguiden. Jeg vil anbefale å lete i bruktmarkedet.

Endret av cybirg
Lenke til kommentar
Takker for svar! Har fått tilbud om et x800xt men vi er ikke helt enig om prisen ennå. Noen som har noen meninger om dette kortet?

5160283[/snapback]

Et kjempe kort som tar de fleste spill godt.... veldig godt faktisk ;):cool:

på samme nivå som 6800 ultra så vidt jeg husker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...