Amento Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg har en RAM brikke av denne typen i min datamaskin. Og så lurer jeg på om den funker med disse Dual channel egenskaper kommer til å funke ja? Og er min RAM brikke bra i forhold til de nye? Har ikke så mye peiling på dette med RAM brikker=) Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Geil 1.0GB (2x512MB) PC3200 400MHz CL2.0 Ultra X Series Dual Channel Kit denne kommer til og bli SVIDD! siden den andre kjører på 667mhz så vil den dra med seg denne og det vil bli ustabilt i værste fall ikke starte. Starter pc'en er det overhengende fare for att den brenn opp! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Dersom du har DDR2 på hovedkortet ditt, kan du ikke bruke DDR brikker på det. De fleste hovedkort støtter kun en av minnetypene, men det er enkelte unntak. Så kan du poste hvilken type hovedkort du har ? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Hovedkortet mitt er dette tror jeg.... Så jeg må ha nye RAM brikker som også kjører på PC5300 hastigheten? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Du må ha brikker som er merket med DDR2, som du finner i denne kategorien hos psdata : http://psdata.no/ps.asp?tcl=1243&mlevel=011000 Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 kk. men hva med den RAM brikken jeg allerede har? Er den bra? og går det fint å kgøpe en til av den istedet? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Du kan like gjerne kjøpe en til av den sorten du har, det burde gå helt greit. Har ikke selv testet maskiner med DDR2, men regner sterkt med at de oppfører seg på samme måte som med DDR minne, og da går det helt fint. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 kk. Satser på en ekstra RAM brikke av samme sorten som jeg har nå da=) Men får ikke dual channel!! =( jaja..... Takk for hjelpen alle sammen!! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hvis DDR2 hovedkort ikke er noe mer kresen enn hovedkort med DDR, så vil du nok kunne kjøre dual channel i de aller fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 vet, men disse RAM brikkene støtter ikke dual channel....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå