Gå til innhold

Geforce 5900 256 mb..bra?


Onkel Morris

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om å kjøpe geforce 5900 256 mb skjermkort fra en kompis for ca 1600 kroner. Han betalte visstnok 4000 for dette kortet for ca 2 og et halvt år siden...funker jo knall for så vidt..wow på høyeste oppløsning..gta san andreas you name it..men er det verd pengene? Hvor mye må jeg gi for et like godt kort i butikken?..hmmm? please svar :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig ville jeg ikke kjøpt et så gammelt kort for 1600,-. Finnes mange nye kort til den prisen som yter mye bedre. F.eks X800 GTO kortene.

 

Edit: kom på at du sannsynligvis ser etter AGP skjermkort. Da er vel Nvidia 6600 GT et bra valg i prisklassen 1500,- tror jeg.

 

Sikkert andre her som kan anbefale noen flere skjermkort!

Endret av _Marillion_
Lenke til kommentar
Personlig ville jeg ikke kjøpt et så gammelt kort for 1600,-. Finnes mange nye kort til den prisen som yter mye bedre. F.eks X800 GTO kortene.

5157581[/snapback]

 

Tror kanskje gutten har AGP, tror ikke de Geforce 5900 kortene kom i PCI-E utgave

5157603[/snapback]

 

Kom på det rett etter at jeg hadde postet svar. hehe :p

Lenke til kommentar
Kortet er ikke verd mer enn ca. 700-800,- kr...

5157604[/snapback]

 

hmm...seriøst? ikke mer?...nunu, er jo 256 mb da...og kjører jo alle spill på bra oppløsning? hmm...så du får altså skjermkort til rundt 1000 kroner i butikken som er bedre?

huff..mangler sånn gul utgang på kortet også...er bare en sånn svart med tagger...s-video er det vel det heter..hmm

Lenke til kommentar
Kortet er ikke verd mer enn ca. 700-800,- kr...

5157604[/snapback]

 

hmm...seriøst? ikke mer?...nunu, er jo 256 mb da...og kjører jo alle spill på bra oppløsning? hmm...så du får altså skjermkort til rundt 1000 kroner i butikken som er bedre?

huff..mangler sånn gul utgang på kortet også...er bare en sånn svart med tagger...s-video er det vel det heter..hmm

5157616[/snapback]

 

Jeg solgte mitt FX5800 for 550,- nylig, så et FX 5900 er i mine øyne ikke verdt mye mer. Maksimum 700,-

 

Edit: leif

Endret av _Marillion_
Lenke til kommentar

Kjøpte ett 5900xt 128 for 500 for noen månder siden, vil si 600-800 er en ok pris.

 

9800pro er jo ett litt bedre alternativ som ligger på mellom 600-900 på bruktmarkedet...

 

1600 er det IKKE verdt...

 

Har ikke helt kontroll på hva som er best i den prisklassen akkurat nå, men det er neppe noen stor jobb å finne det ut... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...