Joachim_F Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Den ekstreme gratisekspansjonen til TrackMania Sunrise er nå lagt ut på nettet. Les mer Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Dette har jeg gledet meg til en stund nå! dette skal bli morro Lenke til kommentar
GA Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Selvfølgelig har du det Zed... Det har vi vel alle. Må bare se å komme meg hjem fra jobb og trening, så blir det å laste ned! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg lastet det ned fra Gamershell nå (fikk best fart der). Filen heter TmsExtreme_FromSunrise_Setup.exe (var pakket til zip). Når jeg starter den, skjer det lite. TmsExtreme_FromSunrise_Setup.exe legger seg i prosesser i Task Manager, og det er alt. Ingen nye vinduer starter opp eller noe. Trackmania Sunrise er installert fra før, og originalplaten står i CD-rom'en. Hva kan dette være da? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 jeg bare startet opp spillet og trykket på update game, lastet ned patchen fra den franske serveren og innstallerte og starte opp, gikk helt greit det Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 jeg bare startet opp spillet og trykket på update game, lastet ned patchen fra den franske serveren og innstallerte og starte opp, gikk helt greit det 5160575[/snapback] Prøvde det nå, men akkurat det samme skjedde. Ligger bare i Task Manager uten å gjøre noe mer ut av seg Mitt originale(!) TmSunrise kjører finfint som alltid, men jeg får ikke lagt inn denne feite oppgraderingen. Kjedelig.. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Er TM Sunrise eXtreme noe tess da? Har original TM Sunrise.. syns egentlig ikke det var så utrolig, men håpre dette er noe bedre.. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Track Mania Sunrise Extreme er absolutt verd å laste ned. Utrolig mange nye gøyale brikker, som for eksempel tunellen som man kan kjøre 360 grader i , opp, ned, sideveis eller vanlig Eller du super uber røde speed brikkene. Tar deg 2-3 røde speed brikker til å nå opp rundt 1000 (km\h eller hva spiller et regnet i) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 ganske vilt ja. anbefaler sterkt å laste det ned for dere som har TM.. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ganske fett ja... Men hvor laster man ned maps til det? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 sunrise-exchange Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har lastet det ned, ganske fett ja! Men jeg har bare fått en ny modus i official campagin, extreme race. Må du fullføre denne før du får stunts osv? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 jeg bare startet opp spillet og trykket på update game, lastet ned patchen fra den franske serveren og innstallerte og starte opp, gikk helt greit det 5160575[/snapback] Prøvde det nå, men akkurat det samme skjedde. Ligger bare i Task Manager uten å gjøre noe mer ut av seg Mitt originale(!) TmSunrise kjører finfint som alltid, men jeg får ikke lagt inn denne feite oppgraderingen. Kjedelig.. 5160737[/snapback] Fant ut nå at jeg har et generelt problem på maskina med å installere nye programmer fra .exe-filer. Skal lage en egen tråd om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg