skttrbrn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Hei. Jeg er musiker og jobber på en maskin med bl. a. Athlon XP 1800, 1 Gb RAM og Audiophile 2496 lydkort. Jeg benytter meg av Cubase som lydredigeringsprogram og har også en del plug-ins av forskjellige slag. Problemet mitt er: Når jeg spiller av et musikkprosjekt i Cubase, så begynner CPU å jobbe unormalt mye et stykke ut i låta. Det medfører hakking og forstyrrelser i lyden. Dette gjelder kun wav-filene og ikke midi. Noen som har forslag til hva problemet er og hvor det ligger? Mvh Espen Endret 17. november 2005 av skttrbrn Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 nå kjenner eg ikke programmet, men se om du finner "Directsound streaming buffer" et sted i options..prøv å sett den høyere! Lenke til kommentar
skttrbrn Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) nå kjenner eg ikke programmet, men se om du finner "Directsound streaming buffer" et sted i options..prøv å sett den høyere! 5157654[/snapback] takk, men jeg har prøvd det.. bortsett fra at jeg bruker ASIO og ikke DirectSound... -spn Endret 16. november 2005 av skttrbrn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå