Pysj Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 For ikke lenge siden oppgraderte Nokia sin nettleser. Opera lar ikke slikt gå forbi i stillhet. Les mer Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Er Opera Mini 8.5 kun for Series 60, eller fungerer den på f.eks K700i også? Jeg bruker Opera Mini 1.0.1481 på min K700i nå. Har jeg da gått glipp av et stort sprag fra 1.0 til 8.0? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Her er jeg ganske sikker på at det er artikkelforfatter som surrer. Det er vanlig Opera for S60 som nå finnes i versjonen 8.5. Opera Mini ser ut til å være i samme versjon som tidligere. Kan godt være jeg tar feil, men jeg finner ingen Opera Mini 8.5 på opera.com, Opera 8.5 derimot finnes. Har dårlig tid nå, men kommer tilbake og da har jeg kanskje skjønt det bedre Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Her har det skjedd en glipp. Det skal være Opera for Series 60, og ikke Opera Mini. Førstnevnte er et Series 60-program, mens sistnvente er et program som fungerer på alle telefoner med Java. Artikkelen skal være korrigert nå. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Det var en glipp ja, beklager. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Bra at både Nokia og Opera forbedrer sine nettlesere. Med WLAN og 3G er mulighetene for trådløs surfing større enn noen sinne, og da er det bra at både produsentene av mobiler og tredjepartsleverandører gjør sitt beste for å utnytte nettverket og mobilens potensiale. Er ganske sikker på at jeg får en veldig god brukervennlighet og ytelse når jeg skal surfe med N80'n min, uansett om det blir med Nokias nettleser eller Opera. På min K750i funker Mini utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg