Joachim_F Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Lyst til å prøve det tredje spillet i Codemasters sin Race Driver-serie? Da har du flaks; de har nylig lansert en demo. Les mer Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Er det noen som har prøvd demoen ? Er det verd å bruke en halvtime på å laste ned... ? Har sett screenshots fra codemaster's hjemmeside, og det ser lovende ut, får bare håpe det blir litt mer simulator denne gangen. EDIT : Får en feilmelding (se bilde), er det noen som har vært borti den ? Endret 15. november 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Dette er faktisk det einaste bilspillet eg har hatt veldig lyst til å teste, MEN seff. så nekter demoen å starte, pga ein eller anna feil. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Her fant jeg en fiks man installerer for å kunne spille demoen : http://www.threelights.de/page/projects/d3...DXDLLJune26.zip Hvis du ikke får lastet ned, gå til denne siden : http://www.threelights.de/index.php?page=p...x_dll_files.php Lenke til kommentar
Aginaridan Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg kopierte bare over D3DX9_27.DLL som lå inne på pcen fra før av, og la den inn i toca3 mappa med navnet D3DX9_26.DLL . Fungerte helt fint etter det Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Litt kjedelig at man bare får kjøre en døll civic. Kunne jo ha gassen i bånn rundt nesten hele banen med den. Virket litt sponset av Honda. En hel serie bare for Honda blir litt mye. Skulle ønske man fikk teste gt racing eller rally (gruppe b). Fikk ikke det helt store inntrykket av kjøreegenskapene her. Edit: Legg inn rundetider 1. 49. 77 som beste. men har bare kjørt gjennom en gang Endret 16. november 2005 av Humbug Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Syns personlig at hondaen oppførte seg som en flytebrygge (stor amerikansk bil), og grafikken var vel heller ikke helt up to date. Så jeg håper virkelig ikke dette er representativt for fullversjonen av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg