Dings Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Når jeg går inn i CS og velger Netgames får jeg ikke opp noen servere i vinduet.. Er det noen som vet hvorfor? Jeg har bredbånd fra NGT med Netopia router, har det noe å si? Eller er det noe helt annet jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Har du trykket på refresh knappen? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Opptil flere ganger, emn vinduet forblir tomt... Når jegprøver å logge på serveren til NGT (den la jeg til ved "add server" får jeg beskjed om at jeg ikke klarer å logge på serveren. Er det noen spesiellle porter som må åpnes i routeren? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Råd fra kamerat(visste det selv): Han foreslår og trykke "Play CS", deretter trykke "Play online" så trykke "Addip" og foreksempel skrive inn denne ip'en: superserver.no:27015 / superserver.no:27016 Eller bruke "Update list" funksjonen. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Eller kanskje fikse på filteret? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 eller kanskje vite spesefikt adressa og gå i konsole ¨å skrive connect cs.fellowship.no et eksempel Lenke til kommentar
Rainman Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg vil gjette at det har noe med at du ikke har lagt til noen servere... finn servere på hjemmesider og legg til ved addip Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 det tok rimelig lang tid før noen svarte på den her. agh Lenke til kommentar
Skello Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 1.prøv og refresh og så update 2.ta av alt på filter 3.add ip til en server som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå