jacoweb Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 jasså Hvordan vil det her yte tro? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Intels arvtager til Pentium M "Dothan" nærmer seg lansering. Navn og logoer skal nå ha lekket ut. Les mer Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Rimelig bra vis det fortsetter i kjent centrino stil. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Å ja, lurer på om de kommer til å passe i CT-479 adapteret jeg... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 I like it! Det er en blanding av det gamle og noe nytt og de nye vil skille seg ut fra de gamle prosessorene i navnet og i tillegg skille mellom single og dual core. Et av de bedre prosessornavngivningene jeg kommer på. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Core™ og Inside™ Hvordan i, unnskyld uttrykket, helsikke er det mulig å få TradeMark på helt trivielle ord? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Et av de bedre prosessornavngivningene jeg kommer på.5157169[/snapback] Absolutt. Pene navn. Eneste jeg har å sette fingeren på er selve teknologien. Manglen på x86-64 ser jeg på som en svakhet når det kommer til oppgraderbarhet av OS. el-asso. Det tenkte jeg også på. Men er det sikkert at de har fått merkevarenavnet ennå selv om de skriver ? Kommer ikke dette i så fall til å bryte med merkevarenavnene , og Tine Duo youghurt og Starwars Han Solo ? Endret 15. november 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 It is important to note that trademark rights generally arise out of the use and/or registration (see below) of a mark in connection only with a specific type or range of products or services. Although it may sometimes be possible to take legal action to prevent the use of a mark in relation to products or services outside this range, this does not mean that trademark law prevents the use of that mark by the general public. A common word, phrase, or other sign can only be removed from the public domain to the extent that a trademark owner is able to maintain exclusive rights over that sign in relation to certain products or services, assuming there are no other trademark objections. specific type or range of products or services Så Intel har kun eierskap over "inside" når det kommer til prosessorer/datasystemer/ol. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Takk for oppklaringen JohndoeMAKT Trodde det var [intel Inside]™ som var tm og ikke bare "Inside". Intel navnet i seg selv er forresten ® Når det gjelder Core™ forbauser det meg likevel at dette ble godtatt siden alle cpuer fra alle produsenter har en eller flere Cores™ De får bare ikke lov til å bruke det i cpu-navnet. Lurer på hvem som stikker av med Dualcore™ ? Simen: Tenkte også i Harrison Ford baner men nå gir vel innlegget til JohndoeMakt svaret på hvorfor ulike produkter tillates å ha samme navn så lenge de er i forskjellige markeder. Endret 15. november 2005 av el-asso Lenke til kommentar
GA Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 De der så ikke på noen måte ekte ut. Navnene kan godt være ekte, men legg merke til at fargene på Intel logoene ikke engang er helt like i fargen... Jeg jobber mot Intel daglig, og tro meg! De ville aldri laget dette! Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Flere "nye" intel logoer.. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Synes faktisk det der ser "hjemme mekka ut" Endring i cirkelen rundt intel navnet osv virker rart siden dette er et "registrert" branding merke for intel. Lenke til kommentar
Peat Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Flere "nye" intel logoer.. 5157342[/snapback] ...og enda en :!: (må jo gjøre noe mens man brenner en CD! ) -P Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Slutter meg til de som mener dette er juks med mindre Intel nylig har bestemt seg for å endre hovedlogoen sin: Den originale: Finn en feil Endret 15. november 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Synes de her lignet amatør logoer jeg også. Et så stort selskap som intel bør få til noe bedre enn dette. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Synes de her lignet amatør logoer jeg også. Et så stort selskap som intel bør få til noe bedre enn dette. 5157529[/snapback] Amatør? Du prater hvert fall ikke av god erfarning! Det kan jeg banne på. Hva er det som er så galt med disse logoene? De har en stil over seg. Trenger ikke være så fancy for at det skal bli bra! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Synes de her lignet amatør logoer jeg også. Et så stort selskap som intel bør få til noe bedre enn dette. 5157529[/snapback] Amatør? Du prater hvert fall ikke av god erfarning! Det kan jeg banne på. Hva er det som er så galt med disse logoene? De har en stil over seg. Trenger ikke være så fancy for at det skal bli bra! 5157676[/snapback] Jeg er enig, synes de nye logoene er fine, ekte eller ikke. Ellers er fosåvidt navneforslagene bra også, enkel og greie (kanskje litt for enkle, "core"? hva skal da neste genrasjon hete? Blir litt vel generellt navn kanskje?) AtW Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Ja likte de her logoene jeg også Bra at de skilte bra og distinktivt alle forskjellene.! Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Navnet og logoene var jo helt greie de da. Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 En kan få en viss anelse av at disse logoene er ekte bare ved å se på fontbruken. En morronerd som skal "fake" slikt, har sjelden godt kunnskap om fontbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå