Gå til innhold

For oss som kjøpte 7800gtx 512 xxx xfx

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I mellom tiden-

Fantastisk kort, eneste jeg trenger nå er 1 uke juleferie :dribble::)

Men det viser seg at når man har 3500 vennice kommer man ikke stort lenger en 9300, gikk opp ca 40 poeng i score av å klokke opp til hele 600 - 1800 så her sier cpu stopp :D

Men guuuuud å det kjører spill på 1600 *1200 - kommer med noen screen shots straks

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Bare for å korte ned ventetiden litterann:

Hvilken CPU ville du kombinert med Geforce GTX 512 Mb når hovedmålet er ytelse i spill som nettopp har kommet ut?

5164519[/snapback]

Per dags dato er jo AMD Athlon 64 FX-57 den absolutt beste spill-prosessoren. Men herligheten koster på en måte mer en den yter. Kjøp heller en 4000+ med god kjøling og overklokk litt=)

Lenke til kommentar
I mellom tiden-

Fantastisk kort, eneste jeg trenger nå er 1 uke juleferie  :dribble:  :)

Men det viser seg at når man har 3500 vennice kommer man ikke stort lenger en 9300, gikk opp ca 40 poeng i score av å klokke opp til hele 600 - 1800 så her sier cpu stopp  :D

Men guuuuud å det kjører spill på 1600 *1200 - kommer med noen screen shots straks

5164488[/snapback]

du må prøve og overklokke cpu litt? hadde vært arti og se hva forandringen ble :yes:

Lenke til kommentar
I mellom tiden-

Men det viser seg at når man har 3500 vennice kommer man ikke stort lenger en 9300, gikk opp ca 40 poeng i score av å klokke opp til hele 600 - 1800 så her sier cpu stopp  :D

5164488[/snapback]

heftig! gleder meg til de screenshotsene! :dribble:

Lenke til kommentar
I mellom tiden-

5164488[/snapback]

Fy søren! Så lang tid gikk det før 3dmark05 ble CPU begrensa... Husker fortsatt for ikke mer enn to år sia da jeg sleit meg over 7000 marks i 2003 versjonen med 9800XT kortet mitt.... Syk utvikling på skjermkortfronten i det siste!

Lenke til kommentar

oh my lord fikk orgasme, denne grafikken (maks absolutt alt på 1600*1200) på 60 til 70fps

er bombe sikker på at den karen ikke så så j..... ekte ut med mitt gammle 7800gtx :dribble:

Edit: ser nå at min overgang fra bmp til dårligere jpg har ødlagt litt av aa - af, men det får bare være

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Her fra Most wanted med det spillet ser jo likt ut på alle pcer omtrent, bra ser det ut i alle fall.

Edit: glemte det viktiste- lå også her jevnt over 60fps

Nå skall f.e.a.r testes (lettere å si om jeg merker forkjell da for det har jeg runnet,fps testen først)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...