Gå til innhold

For oss som kjøpte 7800gtx 512 xxx xfx

simalarion

Anbefalte innlegg

Med tanke på fremtiden er det lurt å kjøpe 7800gtx 512, det kortet kommer vel til å vare en stund det?

5308686[/snapback]

Ja ! Akuratt som 256 gtx 7800 også vil vare lenge fremover , though jeg oppgraderer til 512 ettervært :p

Offtopic :

Noen kan hjelpe meg her ?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...4entry5308954

Skyldes dette PSU ? Kan vel ikke være det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Overdreven bruk av smilies

Smilies eksisterer i dag av flere grunner, noen av dem er for å vise humor, ironi eller kanskje for å spre glede. Men bruk av for mange smilies kan gi en motsatt effekt, spesielt når det står flere av dem etter hverandre i ett og samme innlegg. Overdreven bruk av smilies kan for eksempel føre til at det blir vanskelig å oppfatte hvorvidt du spøker eller er seriøs. Bruk av flere smilies samtidig kan også virke rotete, masete og unødvendig. Bruk vennligst derfor aldri mer enn to smilies etter hverandre og ikke bruk smilies etter hver setning. Se også Hva er smilies?

https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#overdreven

Innlegg er blitt fjernet av overnevnt grunn :)

Lenke til kommentar
Hvis du forsatt er der ;) Hva er stock varmen på dette kortet under load?

God jul til deg og å til alle! I morra blir det disney filmer så det suser :D

5331383[/snapback]

Vet ikke om det var til meg men........... jeg aner i grunn ikke for jeg har vannkjøling og aldri sett noen av de to babyene mine over 47 ved full load :)

God Jul ja!!

Lenke til kommentar

hehe noen som har det, vel det har seg slikt at jeg har kommet i den samme klubben som dere :D

Ble en stolt eier av EVGA 7800GTX 512MB på torsdag, veit det er ikke XFX sin men gidder ikke starte ny tråd om bare det så sier det her.

Er utrolig fornøyd! fikk søren meg 9689 poeng i 3Dmark05!! :dribble: Har aldri sett en slik score på mine pc`er! hehe Åh i F.E.A.R gjør den jobben sin riktig bra må jeg si.

Har X2 3800+ @ 2,5 så er veldig fornøyd at jeg fikk en slik score, å det beste av alt er GTX kortet mitt på stock da jeg fikk denne. Altså jeg kan sikkert guffe den mer opp og skvise ut mer saft av denne babyen! Hmmm... Ahhh mett etter julematen ja. Tror jeg tar meg en runde med F.E.A.R multiplayer nå for og få maten godt ned... hehe

Forsatt ha en god jul! håper alle fikk harde pakker under treet sitt i år ;)

Lenke til kommentar
hehe noen som har det, vel det har seg slikt at jeg har kommet i den samme klubben som dere :D

Ble en stolt eier av EVGA 7800GTX 512MB på torsdag, veit det er ikke XFX sin men gidder ikke starte ny tråd om bare det så sier det her.

Er utrolig fornøyd! fikk søren meg 9689 poeng i 3Dmark05!!  :dribble: Har aldri sett en slik score på mine pc`er! hehe Åh i F.E.A.R gjør den jobben sin riktig bra må jeg si.

Har X2 3800+ @ 2,5 så er veldig fornøyd at jeg fikk en slik score, å det beste av alt er GTX kortet mitt på stock da jeg fikk denne. Altså jeg kan sikkert guffe den mer opp og skvise ut mer saft av denne babyen! Hmmm... Ahhh mett etter julematen ja. Tror jeg tar meg en runde med F.E.A.R multiplayer nå for og få maten godt ned... hehe

5334234[/snapback]

Så ble Jula reddet allikevel da :D

Snakk om tidenes jule presang.......

Glad på veiene av dere som fikk tak i det kortet til jul :cool:

Fortsatt god jul alle sammen !

Lenke til kommentar

jepp mpx fikk vits noe inn før jul. Takk og lov! ble helt sjokkert da jeg fikk leverings mail fra dem at den ble sendt på onsdag! Er helt i ekstase, dette er slik man skal spille spill på. Men det er farlig, man får lyst på to. Men skal prøve og ikke gå den veien :p

For en gangs skyld så hadde jeg flaks :D Im loving it!

Nightmare[NAF] Dette er tidenes julepressang! Oh er så glad det fiksa seg :D Kansje vi skal ta en match i F.E.A.R eller bf ;) Hardware vs Hardware hehe neida.

God jul forsatt til alle :D:xmas:

PS: det som overrasket meg er hvor utrolig stille den er, tror aldri pc`en min har så stille før. Skikkelig bra stock kjøler synes jeg til og varme ned den ville klokke frekvensen.

Lenke til kommentar

Etter alle "skrønene fra nvidia" trodde jeg at 7800GTX var bedre enn 2x6800GT i SLI. Ser nok ikke ut som det ivhertfall for meg.

Får 10 010 poeng i 3dmark05 og 21 567 i 03.

3dmark05100100iu.th.jpg

Jeg har Gainward glden sample og har klokket 30mhz på memory og 11 på core, så du kan vel egentlig kalle dem Ultra.

21579i031gy.th.jpg

Får også 50 fps average på fear testen med AA 4x og AF 8x (samme om softshadows er av eller på, for softshadows funker ikke med Anti alasing)

Her har dere en graf jeg lagde tatt ut ifra en graf som er tatt ifra Guru3D, og så har jeg satt inn mitt resultat. (Jeg har en 3500+~4100+) mens de brukte en FX-57!

sli6800gtvs7800gtxoghighendcar.th.jpg

BTW: Hvis dere tror jeg har fikset med tallene så er den updaterte rekorden min her på futurmark sine sider: http://service.futuremark.com/compare?2k3=4478203

Har bare 21 147 og ikke 21 580 som er den oppdaterte. :thumbup:

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Er utrolig fornøyd! fikk søren meg 9689 poeng i 3Dmark05!!  :dribble: Har aldri sett en slik score på mine pc`er! hehe Åh i F.E.A.R gjør den jobben sin riktig bra må jeg si.

5334234[/snapback]

Ja kunne virkelig vært artig det du :-)

Spiller bf2 jeg og har to kort ja :p

Bruker du teamspeak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...