Gå til innhold

For oss som kjøpte 7800gtx 512 xxx xfx


simalarion

Anbefalte innlegg

ok folkens, hva skjer med 7800GTX 512 kortet? Kommer det til landet før jul? Eller er det ikke noe vits og kjøpe den lengere siden vi får en ny konge på tronen etter nyttår? Jan - feb en gang som jeg leste av Ati....

 

ble litt lei meg da mitt 7800GT ikke levde opp til forventingene til FEAR.. Multiplayer går knall men ikke singel player.. Må ned med oppløsningen noen som er litt surt men men, derfor vurderer jeg 512 kortet! :D

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok folkens, hva skjer med 7800GTX 512 kortet? Kommer det til landet før jul? Eller er det ikke noe vits og kjøpe den lengere siden vi får en ny konge på tronen etter nyttår? Jan - feb en gang som jeg leste av Ati....

 

ble litt lei meg da mitt 7800GT ikke levde opp til forventingene til FEAR.. Multiplayer går knall men ikke singel player.. Må ned med oppløsningen noen som er litt surt men men, derfor vurderer jeg 512 kortet! :D

5280254[/snapback]

 

Personlig så venter jeg til ati kommer ut med r580. Jeg tror det blir et bra kort, eventuelt se hva nvidia svarer med.

Lenke til kommentar

vente på Ati?, lykke til :tease:

 

Jeg haddet ikke giddet å vente du kan jo også se på x1800xt som er inne nå?. Om de gir ut r580 for tidlig dreper de alt salg av r520 som etter alt å dømme burdet gå bra nå. Når de skriver første kvartal tror jeg at de mener at lanseringen skall starte på slutten slik at vi snakker om 5-6 mnd tilsammen før der er å finne i butikken.

Lenke til kommentar
vente på Ati?, lykke til  :tease:

 

Jeg haddet ikke giddet å vente du kan jo også se på x1800xt som er inne nå?. Om de gir ut r580 for tidlig dreper de alt salg av r520 som etter alt å dømme burdet gå bra nå. Når de skriver første kvartal tror jeg at de mener at lanseringen skall starte på slutten slik at vi snakker om 5-6 mnd tilsammen før der er å finne i butikken.

5280482[/snapback]

 

Vi får se, vi får se. Jeg håper ati har lært noe nå. Det sies jo at r580 skal være i produksjon allerede... Men det sa de vel forsovet tidlig om r520 og da. Tanken på å bruke 6000kr på et grafikkort nå, for så og se et nytt kort som knuser det, skremmer meg :cry: . but that's life. x1800xt er utvilsomt fristende, spesielt etter å se ytelsen i 1600x1200 i fear med alt på fullt: http://www.driverheaven.net/reviews/780051...verclocking.htm

EDIT: Forresten, er det noen som har prøvd de nye 81.95 driverene?

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

De fleste glemmer at skjermkort også er det letteste å selge igjen, du kaster jo ikke er skjermkort når du skal skifte.

 

edit:

lurer på om Komplett for inn 44stk 7800gtx 512 xfx i morgen :hmm: tror det stort sett skulle dekke behovet som er igjen i Norge. Foresten satt ned hele 700kr til 5995kr

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

hehe som jeg føler det, jeg vil ha noe bra nå, og kunne spille spilla mine maks med en pen flyt, nei fantastisk flyt.. Det som kommer av kort kommer men man kan ikke vente i all evighet på det neste som er det beste. ytelse/pris, blir vel mulig at jeg kjøper 7800 512 selv om jeg sa at jeg venter... men vi får se.. hehe mye fram og tilbake nå ;)

 

Blir jeg fornøyd i dag blir jeg vel fornøyd en stund, case close hehe

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
vente på Ati?, lykke til  :tease:

 

Jeg haddet ikke giddet å vente du kan jo også se på x1800xt som er inne nå?. Om de gir ut r580 for tidlig dreper de alt salg av r520 som etter alt å dømme burdet gå bra nå. Når de skriver første kvartal tror jeg at de mener at lanseringen skall starte på slutten slik at vi snakker om 5-6 mnd tilsammen før der er å finne i butikken.

5280482[/snapback]

 

Vi får se, vi får se. Jeg håper ati har lært noe nå. Det sies jo at r580 skal være i produksjon allerede... Men det sa de vel forsovet tidlig om r520 og da. Tanken på å bruke 6000kr på et grafikkort nå, for så og se et nytt kort som knuser det, skremmer meg :cry: . but that's life. x1800xt er utvilsomt fristende, spesielt etter å se ytelsen i 1600x1200 i fear med alt på fullt: http://www.driverheaven.net/reviews/780051...verclocking.htm

EDIT: Forresten, er det noen som har prøvd de nye 81.95 driverene?

5280516[/snapback]

 

Jeg kjører med de driverne jeg .................. er kjempefornøyd :D

Men en ting........... finns det noen cpu som klarer x1900 xt ennå?

Blir det kortet rått er det 2 stk xfx til salgs her om en del mnd :whistle:

Lenke til kommentar
vente på Ati?, lykke til  :tease:

 

Jeg haddet ikke giddet å vente du kan jo også se på x1800xt som er inne nå?. Om de gir ut r580 for tidlig dreper de alt salg av r520 som etter alt å dømme burdet gå bra nå. Når de skriver første kvartal tror jeg at de mener at lanseringen skall starte på slutten slik at vi snakker om 5-6 mnd tilsammen før der er å finne i butikken.

5280482[/snapback]

 

Vi får se, vi får se. Jeg håper ati har lært noe nå. Det sies jo at r580 skal være i produksjon allerede... Men det sa de vel forsovet tidlig om r520 og da. Tanken på å bruke 6000kr på et grafikkort nå, for så og se et nytt kort som knuser det, skremmer meg :cry: . but that's life. x1800xt er utvilsomt fristende, spesielt etter å se ytelsen i 1600x1200 i fear med alt på fullt: http://www.driverheaven.net/reviews/780051...verclocking.htm

EDIT: Forresten, er det noen som har prøvd de nye 81.95 driverene?

5280516[/snapback]

 

Jeg kjører med de driverne jeg .................. er kjempefornøyd :D

Men en ting........... finns det noen cpu som klarer x1900 xt ennå?

Blir det kortet rått er det 2 stk xfx til salgs her om en del mnd :whistle:

5282437[/snapback]

 

x1900xt?? Mener du ati sin nye r580? Det er ikke offentliggjort noe navn enda da, så vidt jeg vet i hvert fall. Har jeg noen gang nevnt at du er gal forresten? :p . Jeg vil mer enn gjerne kjøpe et eksemplar av deg dersom du skal selge når r580 kommer :w00t: . Hvis ati er litt raskere enn med x1800xt da :tease:

Lenke til kommentar

Grrrrrrr satans NVIDIA!

Jeg var så fornøyd med lanseringen av GTX 512, og så gjør de noe så dumt som dette her. De kommer til å tape mange kunder til ATI. (De få som har råd til disse kortene) Jeg er litt i vilråde selv, men hvis jeg må vente til ut på nyåret, så er det ingen tvil. Da kjøper jeg ATI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...