Gå til innhold

For oss som kjøpte 7800gtx 512 xxx xfx

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har ikke brukt dieelektrisk fett rundt og i sokkelen + på baksiden.

Har ikke hatt noen probs.

Tror du hadde hatt god hjelp av en dualcore.

5210430[/snapback]

Nei for det påstår Asetek at du ikke trenger i LGA775 scoket kite demses... men tro meg ikke hør på de ;)

PS: Første korte røyk grunnet for høy overkloking, nr 2 derimot (forige uke) gikk grunnet vann i soket og irra pinnner inni LGA 775 socketen.

Så vapoen min er til salgs, har ikke råd til og fortsette dette racet. Montert på plass vannkjølinga på cpu igjen nå.

nightmare fikk sef første spørsmålet om han ville kjøpe den, men han nekter(eller er det dama?).

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar
Han har ikke brukt dieelektrisk fett rundt og i sokkelen + på baksiden.

Har ikke hatt noen probs.

Tror du hadde hatt god hjelp av en dualcore.

5210430[/snapback]

Nei for det påstår Asetek at du ikke trenger i LGA775 scoket kite demses... men tro meg ikke hør på de ;)

PS: Første korte røyk grunnet for høy overkloking, nr 2 derimot (forige uke) gikk grunnet vann i soket og irra pinnner inni LGA 775 socketen.

Så vapoen min er til salgs, har ikke råd til og fortsette dette racet. Montert på plass vannkjølinga på cpu igjen nå.

nightmare fikk sef første spørsmålet om han ville kjøpe den, men han nekter(eller er det dama?).

5211716[/snapback]

Hva slags temp får man med en slik da?

Passer den nyere grafikkort mon tro? (7800GTX f.eks)

Lenke til kommentar

5211775[/snapback]

Hva snakker vi om nå? Vapoen går da ikke på GPU? Men CPUen som jeg kjørte på 4,8 max med ca -37grader full load.

Får opp mot 4,2GhZ med vannkjølinga her nå så. På et nytt Asus P5N32-Delux hovedkort.

Lenke til kommentar

5211775[/snapback]

Hva snakker vi om nå? Vapoen går da ikke på GPU? Men CPUen som jeg kjørte på 4,8 max med ca -37grader full load.

Får opp mot 4,2GhZ med vannkjølinga her nå så. På et nytt Asus P5N32-Delux hovedkort.

5211853[/snapback]

Jeg mente temp på cpu, ja (er det temp på cpu core eller evap du har der?). Er det ikke muli å få festene på evap til å passe grafikkort uten mye modding? Evt. skifte av evap/fester..

Lenke til kommentar
For å kjøre 3D Mark 05^^

5212642[/snapback]

Er ikke noe vits i å klokke disse 7800 gtx med 512 ram hvis du ikke har kraftig nok cpu :D

Til og med min FX 55 er for liten :ermm:

5216634[/snapback]

Min 3500+ holder i lange baner! Kommer helt ann på hvilket spill du spiller! Spiller du i 1600 oppløsning sliter ikke cpu noe som helst! Fear f.eks gir 1 fps drop fra minimum på computer til max. I 1024 teller cpu mer, fordi under høye oppløsninger tar gpu over. I 1280 er det for det meste gpu som jobber. BFME kjører klattere på 1600 i oppløsning enn 1024 pga det er stor cpu begrensning i strategispill! :thumbup:

3500+ holder i alle spill (noen få strategispill, kan den slite litt) og langt over det!

Jo nyere og bedre grafikk spillene får jo mer avlastning får cpu, og mer får gpu å jobbe med. :)

JO dårligere grafikk jo mer cpu limited! (må tas med en klype salt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...