Gå til innhold

For oss som kjøpte 7800gtx 512 xxx xfx

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
<snip>

Prisene faller med andre ord ikke med det første, tror nVIDIA undervurderte hvor mange som faktisk ønsket kortet hehe

<snip>

5189522[/snapback]

Ser slik ut ja, Netshop har jo tilogmed satt opp prisen på POV kortet med 100,- til 5995,-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Dette er jo ikke så merkelig..

Kortet (7800GTX 512) setter jo helt nye standarder når det gjelder ytelse..

Når *ett* kort setter WR og slår "SLI-oppsett" så sier vel det litt om hvor kraftig dette kortet er.

ATI har en tøff jobb foran seg.. både å få levert noe... samt (når de leverer) klare å matche 7800 GTX 512.

Lenke til kommentar
xfx 7800gt 512 gjør en utrolig jobb. 1600*1200 alt på fult (+ at det har mye å gå på pga min "svake" cpu), med andre ord kan du spille fear fint med alt på fult med riktig cpu, ja jeg kan det till å med  :)

Mitt gammle 7800gtx lå med 90% under 30 fps med samme instillinger  :cool:

5164963[/snapback]

Her så kan du jo se hva litt bedre cpu gjør sammen med ditt "gamle" skjermkort.

Samme innstillinger, ser jo helt klart at de ekstra 256mb hjelper en god del...

5168078[/snapback]

ser ikke helt den cpu fokuseringen jeg...på så høye oppløsningenr så har det ikke så mye å si hvilken cpu man har...har tatt den fear testen på 2ghz og 2.2ghz cpu speed. fikke 1 mer fps hehe. cpu har seff litt å si..men ikke sååå mye..tipper at en fx 57 vil gi meg mellom 5-10 fps mer i gjennomsnitt. men til en pris av over 6k...tror ikke det ass heeh,.

Lenke til kommentar

Hl2 kvalte x800pro - 6800 gt gs (ultra hastighet), og jeg haddet lag med alt på fult på Lost coast. (har diskutert dette før). Jeg kunne ikke spille hl2 med max settings før 7800gtx 256

Nøyaktig det samme med F.e.a.r (bare nå gjelder det dagens toppkort seff)

Eneste argumentet blir at Hl2 ser bedre ut på lavere settings noe jeg ikke synes, synes du får sinnsykt med valutta for å sette på alle efekter i f.e.a.r, bortsett fra softshadows, for ikke å snakke om beveglige lys efekter.

Lenke til kommentar
<snip>

Prisene faller med andre ord ikke med det første, tror nVIDIA undervurderte hvor mange som faktisk ønsket kortet hehe

<snip>

5189522[/snapback]

Ser slik ut ja, Netshop har jo tilogmed satt opp prisen på POV kortet med 100,- til 5995,-

5189745[/snapback]

Nei, og når web-butikkene får inn rundt 30-50 kort, og alle forsvinner ut nesten samme dag så er det ikke noe problem for dem (Komplett, Netshop mm) og tjene noen ekstra kroner... Folk kjøper de jo uansett...

Lenke til kommentar
<snip>

<snip>

5189522[/snapback]

5189745[/snapback]

Nei, og når web-butikkene får inn rundt 30-50 kort, og alle forsvinner ut nesten samme dag så er det ikke noe problem for dem (Komplett, Netshop mm) og tjene noen ekstra kroner... Folk kjøper de jo uansett...

5193930[/snapback]

Jeg har jo lest et eller annet sted at de ikke skulle oversvømme markedet med slike kort pga av at de skulle holde prisene oppe fordi di var dyre å produsere :cool:

Ikke sikker på det her men (er med andre ord ikke sikker på hva jeg leser :ermm: )

Lenke til kommentar
Har du fått spilt noe med monstret ditt?, gleder meg til å få testet Gothic 3 og Oblivion på kortet, bare så synd at de ikke  kommer i jule ferien :(  .

5194860[/snapback]

Monstret mitt funker j.... bra og har det helt topp etter forholdene med en god bedagelig tempratur med mitt kjølenalegg :D Etter 3 timers sammenhengende spilling har det ene kortet 45 og det andre 47 :dribble: Cpu ligger da på 43 nei dette her er hel rått :D

Jeg er kjempe fornøyd og setter alt på maks i bf2 med to kort og den rikker seg ikke under 100 fps uansett hvilke kart og hvor mange spillere som helst :D

Tror ikke fpsen i bf2 går høyere enn 100 for jeg har aldri sett den hverken over eller under :hmm:

leste om den linken sim og det bekrefter jo bare at xfx er det råeste :dribble:

Jeg har nå fått mitt nye hovedkort asus a8n32 sli.

Setter det inn på fredagen tipper jeg samt en radiator til for å få den vann tempen litt til før jeg gidder begynne å tenke på å klokke eller så har jeg egentlig bare spillt og ikke giddet å klokke :cool: Ser ikke noen grunn til å klokke mine to lamborghinir og massaratin :thumbup:

Psst har et ukes gammelt a8n sli premium til salgs :!:

Lenke til kommentar

tjohei! mulig jeg har oversett noe her men er det noen som har peiling på hva som skjer med at INGEN har XFX xxx kortet på lager? er det virkelig så mange som kjøper det at de har problemer med å levere nok kort? :hmm: uansett, VIL HA VIL HA! må vente til komplett/digitalimpuls får de på lager.. :cry:

Endret av redhead
Lenke til kommentar
Link

Digitalimpuls skall få inn xfx xxx 7800gtx 512 I dag, lurer på om de har fått noen?

Fant foresten ganske ny info om xfx kortet

Link

Himmel å hav det knuser jo 1800xt - ante det lå litt over, men ikke så mye  :ohmy:

5196910[/snapback]

Prisen knuser det meste annet også da..kr 6 795,00 .... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...