Gå til innhold

For oss som kjøpte 7800gtx 512 xxx xfx

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke peil på dette men ser ut som enr rimlig kjip timing på den rammen jeg har, eneste jeg har gjort er å øke frekvensen noe som gjordet utslag på 3dmark.

Har diamond hk, er det noen som kan fortelle meg hvor mye minne brikker tåler og hvordan man setter bedre timing?, på tide jeg lærer dette nå

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Har ikke peil på dette men ser ut som enr rimlig kjip timing på den rammen jeg har, eneste jeg har gjort er å øke frekvensen noe som gjordet utslag på 3dmark.

Har diamond hk, er det noen som kan fortelle meg hvor mye minne brikker tåler og hvordan man setter bedre timing?, på tide jeg lærer dette nå

5169391[/snapback]

Dine rambrikker er spesifisert på 2.3.3.6 timings, så du kan trygt sette ned timings hvis du ikke har klokket altfor mye. Hadde dem før jeg byttet over på xlpro versjonen.

Lenke til kommentar
Nå endelig etter mange timers slit og f.........   

Får 19500 i 03 stock  :hmm:

Det er uten sli modus med sli får jeg bare 7000

Det er antageligvis ikke støtta eller noe . hva vet jeg  :cry:  :cry:

5169423[/snapback]

Håper det går bedre med 3dmark05. Men 7000 poeng med sli, noe er galt, veldig galt.

Lenke til kommentar
,17/11-2005 : 20:17]Nå endelig etter mange timers slit og f.........   

Får 19500 i 03 stock  :hmm:

Det er uten sli modus med sli får jeg bare 7000

Det er antageligvis ikke støtta eller noe . hva vet jeg  :cry:  :cry:

5169423[/snapback]

Håper det går bedre med 3dmark05. Men 7000 poeng med sli, noe er galt, veldig galt.

5169458[/snapback]

Noen som kan se eller vet noe om det er noe i biosen jeg kan ha oversett?

Lenke til kommentar
Du trenger bare en vanlig strømforsyning på minst 350W, det stod det hvertfall på en/noen av testene av det.

5159802[/snapback]

Jeg har en 305W med 12V/18A. Hadde håpet få slippe å bytte power, har tidligere lest her at 7800GTX 256MB burde gå greit... Så det vil si at hvis jeg går for 512MB så må jeg ihvertfall bytte power?

Lenke til kommentar
Hvilken timing brukte du samye? - og hva haddet du wor cycle time på?

5169732[/snapback]

Jeg kjørte trygt på 2.3.3.6 1T. Men jeg overklokket ikke kortet så mye. Tror at 2.3.3.6 vil streike rundt 210 mhz/ddr420. Prøv dg frem, gi den litt mer vdimm, tror at d skal gå, krysse fingrene.

Lenke til kommentar
Du trenger bare en vanlig strømforsyning på minst 350W, det stod det hvertfall på en/noen av testene av det.

5159802[/snapback]

Jeg har en 305W med 12V/18A. Hadde håpet få slippe å bytte power, har tidligere lest her at 7800GTX 256MB burde gå greit... Så det vil si at hvis jeg går for 512MB så må jeg ihvertfall bytte power?

5169795[/snapback]

18A er i det minste laget, tror neppe psu'en din vil dra 7800gtx 512. Vil tro at den kommer til å slite med 7800gtx 256 også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...