The Norwegian Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Lagde en tråd for en stund siden, hvis du kunne designe ditt eget spill... Så kommer det en tråd: hva er din spillidè? Så sier jeg at jeg har laget den tråden allerede. da sier bare ttt at heller la en ny tråd leve enn å fortsette i en gammel? WTF? Ganske dårlig gjort... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 emm.. det er en gammel tråd.. finnes flere av den typen så vitsen med å opprette en ny er jo lik null da 5157102[/snapback] Nettop! Jeg lagde min først! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 emm.. det er en gammel tråd.. finnes flere av den typen så vitsen med å opprette en ny er jo lik null da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 #13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg