Garreth Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei. Har kjøpt en Komplett Media Center a20 av komplett. Denne viser seg å bråke en del. Jeg tror det er mest cpu viften og kabinett viftene som bråker mest. PSUen hører jeg ikke så mye til. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å dempe støyen? Er det kun viftestyring som kan hjelpe? Lenke til kommentar
henningml Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Om det er viftene som støyer sier det vel seg selv at det er dem du må få styring på.. Kanskje speedfan funker for deg? temperaturavhengig justering av viftene. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Har prøvd speedfan, men det er ikke noe forskjell når jeg stiller på farten. Har funnet ut at det er skjermkortet som bråker så fælt. Kjøpte ati for å kunne bruke vga to scart kabel. Orginal oppsettet til komplett er med XFX GeForce 6600 128MB Passive Cooling, PCI-Express, Tv-Out/DVI, Retail. Finnes det passive cooling til PowerColor Radeon X800GT 256MB GDDR3, PCI-Express, Dual-DVI-I, Tv-Out, Retail eller en bedre kjøler som ikke trenger å gå rundt så fort? Endret 15. november 2005 av Garreth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå