Gå til innhold

Den første anmeldelsen av PGR3...

Mr_Snuffles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er bare nødt å sitere fra omtalen

Brooklyn Bridge, by itself, uses more polygons than an entire city on PGR1.

Dette illustrerer bare hvor svært spillet er, hvor detaljert det er. Det skal også nevnes at IGN insinuerer at spillet kun skraper overflaten på hva konsollen kan gjøre......ajajaj.

Lenke til kommentar
Jeg er bare nødt å sitere fra omtalen
Brooklyn Bridge, by itself, uses more polygons than an entire city on PGR1.

Det skal også nevnes at IGN insinuerer at spillet kun skraper overflaten på hva konsollen kan gjøre......ajajaj.

5161211[/snapback]

Jepp. Er vel ikke vanlig at et lanseringsspill makser ut hardwaren. :p

Lenke til kommentar

I følge MS-folka som var på xbox360 eventen jeg var innom i Sandvika i forrige uke, så utnytter xbox360 ca 1/6 av burkens kraft. Tar dette med en liten klype salt, men tror nok ikke det er langt fra virkeligheten.

PGR3 fikk vi også testet der. Grafikken var SINNSYK, og den utgaven vi fikk teste var ikke helt ferdig heller, AA var f.eks ikke tilstede. Men enda var det vanvittig bra grafikk.

Lenke til kommentar

Haha, på IGN fikk PGR3 8,8 og PGR2 9,5

I hele artikkelen skriver de at gameplayet ligner for mye på PGR2. Men hva gjør vel det? De sier at ALT er bedre enn PGR2...grafikken er mye bedre, gameplayet litt bedre her og der, og AI'en er endel bedre. Likevel får den mye mindre enn forgjengeren sin!

Lenke til kommentar

I hele artikkelen skriver de at gameplayet ligner for mye på PGR2. Men hva gjør vel det? De sier at ALT er bedre enn PGR2...grafikken er mye bedre, gameplayet litt bedre her og der, og AI'en er endel bedre. Likevel får den mye mindre enn forgjengeren sin!

5163945[/snapback]

Jepp, sier sitt om IGN. IGN er rett og slett en av verdens største spillsider, samtidig som de presterer å være kanskje verdens verste.

Gamespot FTW

Lenke til kommentar

Problemet med IGN sin anmeldelse er at personen som anmeldte PGR3, ikke er den samme som anmeldte PGR2. Hvis man leser anmeldelsen hans, ser man at han synes at single-player modusen med cone races, time tests og kudos challenges til tider er ganske så kjedelig:

Do cone races and time tests and kudos challenges grow tedious? Yes, a little. I wish there were newer and more refreshing kinds of challenges, like giant jumps and complex skids or double 360 challenges.

Han synes altså at det mangler "gigantiske hopp" og liknende for å få litt mer action i kjøringa. Det er tydelig at anmelderen er av den typen som foretrekker rene arcade baserte spill som Burnout og Need For Speed, fremfor halv-simulatorer som PGR-serien faktisk er.

Selv brukte jeg over 150 timer på å låse opp gull og platinums i PGR2, så for meg er karriere modusen verdt pengene alene....selv uten gigantiske hoppbakker! ;)

Lenke til kommentar

5163945[/snapback]

Det er da logisk? Tiden står jo ikke stille, spillene blir jo stadig bedre. Et spill som fikk 9/10 for 5 år siden ville jo ikke fått det samme hvis det kom ut i dag. Hvis ikke måtte jo spillene i dag fått 20 ut av 10 eller noe, heh.

Skjønner veldig godt hva dem mener med å kalle det PGR 2.5. Det er faktisk veldig lite nytt. Kun 1 ny by, Las Vegas. Resten - Tokyo, London, New York og Nurburgring banen har alle vært i de foregående spillene.

Så hvis man har de så er det faktisk ikke mye å hente her. Jeg har alle og har derfor null interesse av PGR3. Og hvis man ikke har HDTV så sa de jo at det ser omtrent likt ut som PGR2 grafikkmessig også. :hmm:

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar

5163945[/snapback]

Det er da logisk? Tiden står jo ikke stille, spillene blir jo stadig bedre. Et spill som fikk 9/10 for 5 år siden ville jo ikke fått det samme hvis det kom ut i dag. Hvis ikke måtte jo spillene i dag fått 20 ut av 10 eller noe, heh.

Skjønner veldig godt hva dem mener med å kalle det PGR 2.5. Det er faktisk veldig lite nytt. Kun 1 ny by, Las Vegas. Resten - Tokyo, London, New York og Nurburgring banen har alle vært i de foregående spillene.

Så hvis man har de så er det faktisk ikke mye å hente her. Jeg har alle og har derfor null interesse av PGR3. Og hvis man ikke har HDTV så sa de jo at det ser omtrent likt ut som PGR2 grafikkmessig også. :hmm:

5165461[/snapback]

så ringen i aksjon på gamespot og må si banen så bra ut, men skikkelig banefølelse (bakker, svinger, langt syn fremover osv)..noen som vet hvordan denne banen er i pgr2?

Lenke til kommentar

5163945[/snapback]

5165461[/snapback]

Samma her, spillet gir meg ingen ting ! Har alle de andre spilla i serien og de er rett og slett kjederlige! Jeg liker FART ikke, fart ! masse snarveier, boost og hopp ! NEED for speed ser drit fett ut med purken i ræva osv ! Så PG3 hopper jeg glatt over denne gangen, da det rett og slett ikke er noe nytt å hente. Er enig i anmeldelsene, mye oppveier for grafikken, layouten, presentasjonen og kanskje varigheten (inkludert LIVE) ,men det mangler noe !

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar

Slik ser spillet ut på en vanlig ikke-HD-tv i stuen.

Jeg synes nå det er pent der også jeg, og klart det har mer å by på billedmessig enn forgjengerne.

Konklusjonen blir jo at man ikke trenger en HD-tv for å få en smak av nextgen.

40691320051117_005509_7_big.jpg

Bare husk å legge noen kroner i en RGB-scart.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
Slik ser spillet ut på en vanlig ikke-HD-tv i stuen.

Jeg synes nå det er pent der også jeg, og klart det har mer å by på billedmessig enn forgjengerne.

Konklusjonen blir jo at man ikke trenger en HD-tv for å få en smak av nextgen.

40691320051117_005509_7_big.jpg

Bare husk å legge noen kroner i en RGB-scart.

5169094[/snapback]

Og her er PGR2.

PGR2-208.jpg

Hadde ikke trodd forskjellen skulle være så liten.

Veldig overraskende. Og PGR3 er jo fortsatt bare 30fps så det vil ikke flyte noe bedre enn hva PGR2 gjorde heller... :( Usj.

så ringen i aksjon på gamespot og må si banen så bra ut, men skikkelig banefølelse (bakker, svinger, langt syn fremover osv)..noen som vet hvordan denne banen er i pgr2?

Den er den samme. Klart beste delen av PGR2. Etter ta jeg rundet PGR2 spilte jeg omtrent bare den banen.

Lenke til kommentar

5163945[/snapback]

Dette har jo litt med å gjøre at vi snakker om et lanseringsspill til en nestegenerasjonskonsoll. Blir litt feil å slenge ut 10ere i hytt og gevær, og det er også vanskelig å finne ut hvor man skal sette lista i de forskjellige underkategoriene som grafikk, lyd, gameplay, osv.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Dette er jo en launch-tittel og vi har vel bare sett en liten prosent av hva xbox360 klarer. For å sitere Aaron Connor som jobber med Amped 3:

The games at launch hardly ever take advantage of what that console can do because the [developers] haven’t had enough time to work with it. It’s always the second wave of games that really start to exploit.

hele intervjuet:

http://xbox360.gamezone.com/news/11_16_05_09_36AM.htm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...