alijens Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Ja,noen som har hørt når den kommer? Jeg skal ihverdtfall ha den når den kommer. Jeg leste for en stund siden at den skulle komme i år men ikke hørt noe mer om det. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 har sendt dem en mail for en stund siden, men fikk ikke svar. de skulle lansere før jul mener jeg? ikke lenge igjen da. men de lanserer sikkert ikke før det finnes et spill å lansere med så da er det vel opp til spillutviklerene å komme ut med det.. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Fra anandtech.com: Perhaps first on our list of questions for ASUS was the AGEIA PhysX expansion card. We all know ASUS is the primary manufacturer for all new PhysX cards, but the question on everyone’s mind is availability. It turns out that the PhysX card was done and ready several months ago inside the company, but the company is waiting on game developers to embrace the middleware before a worldwide launch. Unreal is the spearhead application to support PhysX, and everyone is extremely eager for that title. Unfortunately, the next Unreal is upwards of a year away, so other titles will have to support sales until then. City of Villains and Bet on Soldier are the only mainstream titles available right now with PhysX support, and the next Tom Clancy game that's due out soon will also support the card. With so few games, it’s going to be real hard for ASUS and AGEIA to sell cards – don’t be surprised if retail cards are not available until January or February. Until then, here are a couple of teasers of their retail card. edit: Her menes det februar 06. Artikkelen er fra 2.nov.05 http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2586 Endret 15. november 2005 av Ole-P Lenke til kommentar
alijens Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 takk for svarene. jeg gleder meg. Lenke til kommentar
alijens Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Hmmm! Nå er det mars og fortsatt er ikke kortet her og ingen nyheter om de å finne.. Hmmm! Kommer det ikke snart da?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Det virker som det har stillnet fra den kanten. Lenke til kommentar
alijens Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Hurra!!! Se link:http://www.tgdaily.com/2006/03/22/ageia_physx/ Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Det virker som det har stillnet fra den kanten. 5779708[/snapback] Sitter med samme følelse, kansje det stillner før stormen`? Men uansett, så skal jeg ha et slikt kort når det kommer. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Alienware har lansert en PC med Ageia-kort, så da kan det ikkje være langt vekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå