stue Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Ifølge aftenposten i dag, så vil netcom vente til våren med å lansere 3G til sine mobilkunder...... Dette har jo blitt utsatt og utsatt i det uendelige. Det betyr at det er uaktuelt å kjøpe de nye symbian 3G-telefonene med netcom-abonnement. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 http://forbruker.no/digital/nyheter/mobil/article1156816.ece Men for man brukt 3g selv om det ikke er lansert? Hva med videotelefoni? Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Videotelefoni kommer 1 desember(i år) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Sitter på bussen med PowerBooken i fanget og K600i´en i lomma og surfer på nett nå, ja med NetCom 3G. Dekningen er ikke 100% enda, men jeg synes det fungerer greit nok. Mange på bedriftsmarkedet som har tatt i bruk NetCom 3G allerede, men ting er som sagt ikke ferdig enda. Skal bli spennende å se når ting blir ferdig, samt at jeg gleder meg også til å få solgt 3G-telefoner til privatmarkedet. Lenke til kommentar
Xabi1 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Sitter på bussen med PowerBooken i fanget og K600i´en i lomma og surfer på nett nå, ja med NetCom 3G. Dekningen er ikke 100% enda, men jeg synes det fungerer greit nok. Mange på bedriftsmarkedet som har tatt i bruk NetCom 3G allerede, men ting er som sagt ikke ferdig enda. Skal bli spennende å se når ting blir ferdig, samt at jeg gleder meg også til å få solgt 3G-telefoner til privatmarkedet. 5158562[/snapback] Det er nå bekreftet at NetCom åpner for videotelefoni fra 1.desember 2005. Dette vil være en pilot som vil vare til 1.mars 2006, og i denne perioden vil det være gratis. Det vil i første omgang kun gjelde for de med abonnement, kontant vil ikke komme før senere i perioden. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det er nå bekreftet at NetCom åpner for videotelefoni fra 1.desember 2005. Dette vil være en pilot som vil vare til 1.mars 2006, og i denne perioden vil det være gratis. Det vil i første omgang kun gjelde for de med abonnement, kontant vil ikke komme før senere i perioden. Jeg vet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå