Dinsdale Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Har noen av deres sett disse filmene? Det ser så j*** bra og skummelt ut. Noen steder så det f*** med ekte ut, og videoen har kun "average quality" som det skrives. Sjekk ut en film her Tror dette spillet kan bli en klassiker. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Det ser veldig bra ut ja! Håper det kommer en omtale om det på Gamespot snart. Om det får bra så må jeg nesten plukke det opp også...huff det her blir jævla dyrt! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Spillet fikk 8.7 av IGN. Blir nok dette på meg også gitt..... Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Closing Comments Condemned: Criminal Origins isn't a long game and it only has one game mode, but it's an unforgettable experience. At no point in the game will you be calm or feel comfortable, and that's the best part about it. Even if you're squeamish, be sure to play this at least once at night with all the lights off and by yourself and you'll understand just how frightening it really is. The graphics, animations, enemy behavior, and utterly unnerving sound make this is easily one of the most immersive and atmospheric games I've ever played. I honestly yelled out loud at certain points, and was getting goosebumps on a regular basis. Though the forensic investigation sequences and level designs are almost painfully straightforward, the game manages to excel despite them. If you're looking for one of the Xbox 360's most unique and thoroughly disturbing titles at launch or you're a fan of any kind of horror media, you should definitely pick this up. Herlig =) Condemd skal jeg også ha. Er oppi 5 spill nå ! Dyrt blir ja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Closing CommentsCondemned: Criminal Origins isn't a long game and it only has one game mode, but it's an unforgettable experience. At no point in the game will you be calm or feel comfortable, and that's the best part about it. Even if you're squeamish, be sure to play this at least once at night with all the lights off and by yourself and you'll understand just how frightening it really is. The graphics, animations, enemy behavior, and utterly unnerving sound make this is easily one of the most immersive and atmospheric games I've ever played. I honestly yelled out loud at certain points, and was getting goosebumps on a regular basis. Though the forensic investigation sequences and level designs are almost painfully straightforward, the game manages to excel despite them. If you're looking for one of the Xbox 360's most unique and thoroughly disturbing titles at launch or you're a fan of any kind of horror media, you should definitely pick this up. Herlig =) Condemd skal jeg også ha. Er oppi 5 spill nå ! Dyrt blir ja. 5169909[/snapback] Hehe, jeg skal ha Project Gotham Racing 3 og hadde tenkt å ha Kameo...men lurer på om jeg skal bytte ut Kameo mot Condemed....kommer til å skaffe dem alle uansett etterhvert. Men det får bli 2 spill nå i år....jul å greier vettu. Pakker å styr.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Da har Gamspot testet spillet. Fikk 8 og det ser helt konge ut...akkurat slik skrullete spill som kan få meg til å skrike somen 6 år liten jente. Det er absolut verdt å ta en titt på klippet hos Gamespot. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvor bestiller dere spilla fra? condemned fristet veldig her og.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvor bestiller dere spilla fra? condemned fristet veldig her og.. 5173043[/snapback] Jeg har forhåndsbestilt en bundle pakke hos EB-Games her i Oslo. Etter hva jeg har forstått så kommer det nok ikke til å bli noe manko på spill. Værre med maskiner... Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 et spm til om condemned: er det ute til 2 des? finner mye rare svar på nettet... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 et spm til om condemned: er det ute til 2 des? finner mye rare svar på nettet... 5174009[/snapback] I følge gamer.no så kjem det 2. desember. http://gamer.no/product.php?productId=38440 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå