mraff Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei, Når jeg skal på det trådløse nettverket på skolen er jeg nødt til å logge på med mitt brukernavn og passord. Når jeg har logget inn, kan jeg ikke forlate popup siden som kommer frem, for da logger jeg ut. I IE løser jeg dette med å åpne et nytt nettleser vindu. - Men er det mulig i nettleseren til PSP? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei, Når jeg skal på det trådløse nettverket på skolen er jeg nødt til å logge på med mitt brukernavn og passord. Når jeg har logget inn, kan jeg ikke forlate popup siden som kommer frem, for da logger jeg ut. I IE løser jeg dette med å åpne et nytt nettleser vindu. - Men er det mulig i nettleseren til PSP? 5156789[/snapback] Fra google, regner med det stemmer! Another handy option with the browser is the “Tab” feature. You can have up to three tabs. A tab can be opened by going to the “File” menu and select to open a page in a new tab. To navigate through tabs you just hold down the square button and press the left or right shoulder button. The three tabs are color coded so it’s fairly easy to remember which pages you are switching between. Pop-ups may load without you noticing on a background tab, so switch through tabs to make sure there aren’t any loading without you wanting them to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå