Bibendum Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei, Har et problem som plutselig dukket opp igår. Når jeg skal logge meg inn i Windows så brukte PCen altfor laaang tid på Windowslogoen og jeg trodde den hadde hengt seg opp, så ble den borte og da skulle normalt brukerprofilene dukke opp. Det gjorde de ikke - istedet glodde jeg på en svart skjerm. Så jeg restartet PCen og trykket F8 og "velg siste konfigurasjon som virket". Da fikk jeg følgende melding: "Windows kan ikke starte fordi denne filen mangler eller er skadet: Windows root/system32/ntoskrnl.exe Installer en kopi av filen ovenfor på nytt. Hva kan jeg egentlig gjøre for å få orden på dette? Mine specs: AMD Athlon 64 3200+, 1024 Kingston RAM, Gainward Geforce 7800GT, 250 GB HD Hitatchi Deskstar, Fortron 400W PSU. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Slenge inn Windows cd'en, og velge reparer skal vel funke. Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Nå har jeg en gjenopprettings CD som jeg helst ville slippe å bruke for jeg har brukt den så mange ganger før. Er det ikke en annen løsning på problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå