whom Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Sitter i styret for for et ungdomstreff, og det har samlet seg opp en god slant penger som vi kan bruke på underholdning. tengte å kjøpe inn PSone med Singstar og Xbox360 med spill. Begge konsoller kobles til en DVI-prosjektor og BoombBlaster. Hvilket kabeltilbehør må i tillegg innkjøpes? Til Xbox konsollen, tengte vi ett eller to sett ratt, stol -og pedal. Beste ville verdt om settet passer til samtilige konsoller, men bare Xbox360 er en nødvendighet Takk på forhånd! Endret 15. november 2005 av Deuz Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Så vidt jeg vet som er det ikke noen planer om ratt og pedaler til xbox 360, iallefall ikke på en stund(kan seff ta feil, men jeg tviler), og singstar finnes vel bare på playstion2(eller heter det pstwo nå?), men jeg kan seff ha helt feil med singstar da det intereserer meg ikke i det hele tatt. Edit: mindre skrive feil. Endret 15. november 2005 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Kom litt dårlig fram, men ble vel til at at vi kjøper denne PStwo bare til Singstar i tillegg til Xbox360 for spill. Merkelig hvis det ikke blir ratt og pedaler Men siden PStwo grafikken suger, blir det vel til at vi går for Xbox360 til spill uansett. Hvordan er det med koblinger og slikt på Xbox (har den DVI) når vi skal koble den på prosjektor. Noe ekstra som må kjøpes? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Ingen av disse konsollene har DVI per i dag. PS2 vil heller ikke få det. Det kommer muligens en HDMi-kabel til XBox 360 og da kan dere benytte en HDMi -> DVI adapter. Men XBox360 har jo mulighet for VGA-port. Mange projektorer godtar den koblingen. Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Ratt og pedaler er ikke tilgjengelig som ekstrautstyr ved lanseringen av Xbox 360. Microsoft har dog lovet at Logitech og andre tredjepartsleverandører vil komme med sine Xbox 360 kompatible ratt, straks etter lansering. Hvor lenge man må vente er foreløpig usikkert, men det kan hende man må smøre seg med tolmodighet til etter jul. Når det gjelder stoler, finnes det allerede noen alternativer på markedet som passer til alle konsoller, bl.a. dette: Link Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Dette med at Xbox 360 ikke støtter ratt er bare tull. Se her. Det kommer 2 ratt; Joytech Nitro Racing Wheel Xbox 360 og Mad Catz Xbox 360 MC2 Racing Wheel. Begge har release dato på en uke. Altså den 22.11. Er ikke sikker at de kommer til Norge med en gang da. Den første har iallefall pedaler, men den andre er jeg usikker på. Du finner også alle de andre kontrollene til Xbox 360 på den siden. Link. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Dette med at Xbox 360 ikke støtter ratt er bare tull. Se her. Det kommer 2 ratt; Joytech Nitro Racing Wheel Xbox 360 og Mad Catz Xbox 360 MC2 Racing Wheel. Begge har release dato på en uke. Altså den 22.11. Er ikke sikker at de kommer til Norge med en gang da. Den første har iallefall pedaler, men den andre er jeg usikker på. Du finner også alle de andre kontrollene til Xbox 360 på den siden. Link. 5158401[/snapback] komplett får Joytech Nitro Racing Wheel Ratt og pedaler til Xbox 360 når det blir tilgjengelig http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315083&cks=PRL Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Da er jo det løst. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Og til problemet med utgangene. Er mulig å få komponent til x-box & x360 så burde ikke være vanskelig å koble til prosjektor. Eneste minuset er at kabelen er svært kort Men å koble gjennom receiver burde jo ikke være vanskelig Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Da var ligger vi an til kjøp av dette på pcutstyr.no: Playseats Solberg Edition 3.729,- Xbox 360 - Konsoll med tilbehør 3.516,- Joytech Nitro Racing Wheel Ratt og pedaler til Xbox 360 898,- Noen forandringer? Da skal også bildet gå fint over component, men er ikke så sikker på lyden. Det vil være en fordel å kunne koble denne til Boomblaster, men vi fant ut at det ikke er en absolutt nødvendighet, da vi kan det opp i lokalet over jack. Finnes det adapatere som kjører component-lyd over til jack? eventuelt kan vi kjøpe Xbox360 VGA kabelen, som gir "composite" lyd, og her vet jeg at det finnes adaptere til jack. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Angående det rattet lurer jeg på om det ikke ville være best å vente en måneds tid etter lansering.. Har tenkt til å kjøpe ratt selv, men det så ut som et dårlig ratt til høy pris.. Mangler force feedback, og itillegg så det veldig billigaktig ut.. tror det kan lønne seg å vente ti logitech slipper ut noe.. de pleier å være raske og lager bra produkter,, Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Leveres ikke xbox360 med hdmi-utgang? Det kan isåfall kjøpes overgang til DVI og signaltapet blir minimalt. Og ja, Logitech bruker å levere kvalitet, det betaler man for også da Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 å?? vet ikke helt jeg.. se på topprattet logitech har til ps2 nå og prisen på den, og sammenlign med den til 360,. Er litt forskjell der ja.. Par hundrelapper på pris og en GOD del på kvalitet... (tenkte på 900 rattet i tilf. spm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå