Staalkontroll Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Oilservice lampen min lyser så fort jeg starter bilen, noen som vet hvordan jeg nullstiller denne? BMW e36 318i 93 mod. Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Kanskje... Prøv å bruk OBD2 sensoren for å gå inn å nullstille dette paramateret. Denne finner du under rattet et sted, bare å dra på biltema for å kjøpe en slik. Evt nullstille ved hjelp av å fjerne strømmen en stund slik at hjernen tømmes for informasjon(koble fra batteriet). Har brukt sistnevnte noen ganger for å fjerne feil ved maf sensor etter rensing. Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Ta en titt her Dette gjøres på eget ansvar. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Kanskje en idè å ta oljeservice..? Et verksted kan vel nullstille denne fort. Var innom Møller med fattern sin Golf, da var det fort gjort, de hadde bare glemt å gjøre det selv når dem hadde bilen inne.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Ta en titt her Dette gjøres på eget ansvar. 5156469[/snapback] Akkurat det jeg var på jakt etter! Takker Kanskje en idè å ta oljeservice..? 5157135[/snapback] Har akkurat hatt det Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Har akkurat hatt det 5157248[/snapback] Da skal verkstedet gjøre det gratis.. Men om du fikk fiksa det, så er det vel greit.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Jepp...er fikset nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå