Erik--- Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg skal bestille meg en Nokia N70 og trenger da litt tilbehør. Noen som har headset å anbefale? Trenger også lader/holder til bil. Noe annet fornuftig man bør ha med? Lenke til kommentar
zand Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Til bil må du bruke CR-39/DC-4. Dette er en universal holder og standard billader. Når det gjelder headset anbefaler jeg å kjøpe AD-15, en overgang sånn at du kan bruke vanlige hodetelefoner. Om du tenkte på hodetelefoner med mikrofon, så er vel HS-3 det best fra Nokia pr dags dato. Dette headsetet følger med N70 så det er ikke noe du trenger å kjøpe ekstra. Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Til bil må du bruke CR-39/DC-4. Dette er en universal holder og standard billader. Når det gjelder headset anbefaler jeg å kjøpe AD-15, en overgang sånn at du kan bruke vanlige hodetelefoner. Om du tenkte på hodetelefoner med mikrofon, så er vel HS-3 det best fra Nokia pr dags dato. Dette headsetet følger med N70 så det er ikke noe du trenger å kjøpe ekstra. 5156615[/snapback] Takker:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå