Gå til innhold

Kommer Singstar til xbox360?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spillet som oaka nevner er faktisk ganske bra, finnes utrolig mange pakker med sanger, ikke bare singstars 30 per plate, det finnes også online baser med sanger til spillet, ganske så gratis (husker ikke noen adresse) vet ikke om 360s BC støtter spillet, men det er jo bare å se i den lista

Lenke til kommentar

Kult, er det samme konseptet? Altså at en skal prøve å få toneleiet til å ligne mest mulig på den originale sangen, også ser du en slags graf?

Edit: Det er ikke støttet av Xbox 360 ved release. :( Ellers hadde jeg kjøpt det tvert.

Edit2: Følger det med mikrofon, og vil den støtte xbox 360?

Endret av kvork
Lenke til kommentar
Kult, er det samme konseptet? Altså at en skal prøve å få toneleiet til å ligne mest mulig på den originale sangen, også ser du en slags graf?

Edit: Det er ikke støttet av Xbox 360 ved release. :( Ellers hadde jeg kjøpt det tvert.

Edit2: Følger det med mikrofon, og vil den støtte xbox 360?

5169311[/snapback]

du kan bruke headsettet til xbox live

og det har kommet en ny version av karaoke revolution, jeg liker det godt

passer fint til vorspiel

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Tviler på om de får lov til å bruke låtene som sony har rettighetene til, og det er snakk om ganske mange.

5203995[/snapback]

Vel, det er nettopp det som er så genialt med Karaoke Revolution. De bruker ikke den orginale sangen, men får noen med nogenlunde lik stemme til å synge den inn, noe som betyr at de slipper unna med å betale mye mindre for rettighetene til å bruke tonene og teksten.

Karaoke Revolution Party har jo bl.a Take On Me, som også er i SingStar spilla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...