chairgame Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) denne eler denne eller denne det er en 3500+ btw, er det noen som vet om denne er å få kjøpt i Norge? Endret 15. november 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Eg har XP-120, og er veldig godt fornøyd med den. Har sett folk med vannkjøling som har høyere temperaturer enn eg har. Eg valgte den først og fremst på grunn av den lave vekten, den blir litt dyrere enn de andre når du har kjøpt en god vifte. Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Har en lingnende Vifte fra Bitspower(egentlig helt lik) Den fungerer bra.... men vær obs den er gigantisk, måtte klippe bort endene av kjøleribbene der Skjermkortet sitter, gikk fint det. -Har K8n neo-2 Platinium HK fra MSI- +Den er såppas høy att den går over rammen og kjøler dem også Kjører Maxs temp. på 46grader med en 3000+ prosessor, som er klokket 420MHz (22% ca) Ved 1000RPM på viftaog den kan stilles til 2000+Rpm Ligger på 29-33 grader ubelastet. Den er stillegående ved lavt (og nesten ved høy RPM), Kan forårsake "skranglig" hvis kabinettet er "Skranglete"... Sender ved bilde av "Klippinga" som måtte til... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 der var jo også en rar plassering av cpu sokkel og ram det der da Lenke til kommentar
phOn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 gå for TT Big Typhoon, stor-prisvinner i nesten alle tester den er med i. billig er den og! skal anskeffe en slik snart jeg og. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 gå for TT Big Typhoon, stor-prisvinner i nesten alle tester den er med i. billig er den og! skal anskeffe en slik snart jeg og. 5158635[/snapback] Riktig! Gå for Big Typoon. Jeg skall også ha denne snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå