Gå til innhold

Nytt innloggingsbilde. Endre det

Fromage

Anbefalte innlegg

Eksen holdt på med den bærbare maskinen og plutselig ble det gamle innloggingsbildet endret. Når jeg skal prøve å endre det på måten man logger på i XP brukerkontoer, så får jeg beksjed om å avinnstallere Netware først.

Her er meldingen: Klienttjenester for Netware har deaktivert velkomstskjermen og raskt brukerbytte. Hvis du vil gjenoprette disse funksjonene må du avinnstallere klienttjenester for Netware.

Problemet er at jeg ikke finner hvor man avinnstallerer dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eksen holdt på med den bærbare maskinen og plutselig ble det gamle innloggingsbildet endret. Når jeg skal prøve å endre det på måten man logger på i XP brukerkontoer, så får jeg beksjed om å avinnstallere Netware først.

Her er meldingen: Klienttjenester for Netware har deaktivert velkomstskjermen og raskt brukerbytte. Hvis du vil gjenoprette disse funksjonene må du avinnstallere klienttjenester for Netware.

Problemet er at jeg ikke finner hvor man avinnstallerer dette.

5156260[/snapback]

Fant Netware client på tcp tilkoblingen til det trådløse kortet, men selv om jeg avinnstallerer dette får jeg ikke endret måten man logger inn på. Noen som har peil?

Lenke til kommentar
Aktiver velkomstskjermen i kontrollpanelet -> Brukerkontoer

Velg "Endre hvordan brukere logger seg på".

5156773[/snapback]

Det er når jeg velger "Endre hvordan brukere logger på" jeg får den meldingen om at Netware har deaktivert velkomstskjermen og raskt brukerbytte. Selv om jeg har tatt bort Client for Netware i tcp\ip konfigureringen for nettverkskortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...