Gjest Slettet+7412534 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei! Jeg har skaffet meg Pinnacle Studio 10, og skal snart på ferie. Når jeg kommer hjem igjen har jeg tenkt å redigere filmene jeg tar opp derfra. Det jeg lurer på er: Hvordan kan jeg lage et dynamisk kart. Eks sånn som på TV når vi ser en strek bevege seg fra et sted til et annet på kartet, så kommer litt film fra det stedet, og så forsetter streken videre osv. Har kart og alt mulig, men er det noen som vet hvordan man fikser dette? Hadde vært vedig fin. Lenke til kommentar
phex Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Ehhh, vet ikke om det er mulig i Pinnacle Studio 10, men i nyeste versjon av EditStudio er det veldig enkelt! Men som sagt, har ikke peiling på Studio 10 desverre... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Er omtalt her på forumet før, ett søk på kart i "Digital foto og video" gir i allefall 4 treff. Denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=458390 pluss tre til som det vises til i denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå