Gå til innhold

Nødvendig å gå til innkjøp av qpad?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

f.eks fUnc matta mi, glir vanvittig mye bedre enn steelpad QcK'n til brodern (tøymatte) Begge har samme mus m. samme glides, så forskjellen ligger ikke der. Dette gjelder den grove siden, saken er egentlig ganske enkel den at opphøyningene i en musmatte vil minske området som musen er borti, derav minske motstanden, altså, mindre kontaktflate, gir redusert motstand, så musen glir bedre. Derfor er en ruflete matte glattere enn en som er helt flat... Skjønner ?

Lenke til kommentar
f.eks fUnc matta mi, glir vanvittig mye bedre enn steelpad QcK'n til brodern (tøymatte) Begge har samme mus m. samme glides, så forskjellen ligger ikke der. Dette gjelder den grove siden, saken er egentlig ganske enkel den at opphøyningene i en musmatte vil minske området som musen er borti, derav minske motstanden, altså, mindre kontaktflate, gir redusert motstand, så musen glir bedre. Derfor er en ruflete matte glattere enn en som er helt flat... Skjønner ?

5156337[/snapback]

Jepp, skjønner.

Jeg har en MX1000 med standard glidez. Jeg prøvde på pulten min som er av glass og der gled den mye bedre. Enda pulten er litt skitten.

Men hva er overflaten av qpad laget av? Helt vanlig tøy?

Jeg har tenkt å kjøpte glidez også.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare kjøpe teflòn-papir på clas ohlson ?

Vi har bakepapir av nevnte sort, skal teste det til musematte når min nybestilte mx518 kommer i posten.

5157463[/snapback]

Joda, Men hvordan blir det da? Telfònpapiret har vel ikke teip på den ene siden?

Noen som vet om Netshop selger skates. Finner ingenting.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare kjøpe teflòn-papir på clas ohlson ?

Vi har bakepapir av nevnte sort, skal teste det til musematte når min nybestilte mx518 kommer i posten.

5157463[/snapback]

Joda, Men hvordan blir det da? Telfònpapiret har vel ikke teip på den ene siden?

Noen som vet om Netshop selger skates. Finner ingenting.

5157485[/snapback]

Neida, men jeg regner med at de fleste har enten teip eller lim hjemme, og da er det bare til å "paste" papiret ned på f.eks. skrivepulten.

Vil forresten tro at slikt papir er mye billigere enn f.eks. de musemattene du får kjøpti butikken idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...