Gå til innhold

Siemens C75

Anbefalte innlegg

Bamsemoms: Ro deg ned, jeg skrev jo det kunne være pga den norske versjonen. De har forskjellig firmware vet du.

Lord Swag: Man jobber i industrien og har tilgang til slikt.

5161935[/snapback]

No offense, men jeg synes det er oppsiktsvekkende at en tlf-produsent ikke klarer å gjøre en tlf-serie bug-fri på over 50 forsøk! Jeg liker stort sett 65-serien til siemens, men av alle telefoner jeg har hatt så er CX65 uten tvil den med mest problemer, og kjenner flere med lignende erfaringer. Å kalle 65-serien bugfri blir en drøy påstand... De hovedsaklige forskjellene i FW går nettopp på språk, kan ikke skjønne at de skal kunne programmere så mye feil ellers i koden da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bamsemoms: INGEN mobiler blir bug-frie, men Siemens har skjerpet seg betydelig dette året og er et av merkene med minst problemer. Det er ikke bare å oversette teksten. Endel andre ting må modifiseres for å passe operatøren din og de tjenestene som er tilgjengelige i landet ditt best mulig.

Lord Swag: det får bli ditt problem :)

Lenke til kommentar

5162638[/snapback]

Problem og problem, fru Blom. Ja, det er et problem for meg at C75 er en telefon med masse problemer, siden jeg må bruke mye tid på det. På en annen side er jo dette jobben min og det er naturligvis problemer med visse telefoner fra andre merker også. Men, det jeg synes blir litt feil er at du kommer med en påstand om at den er tilnærmet bugfri, noe den absolutt ikke er. Når du i tillegg ikke vil komme med kilder eller i det minste begrunne påstanden din ser jeg på innlegget ditt som useriøst og vil ha problemer med å ta fremtidige innlegg fra deg seriøst (kanskje ikke sååå ille, jeg vet at du er en hyggelig kar). ;)

Er det noen her på forumet som har denne telefonen som kunne tenke seg å dele litt erfaringer hadde det vært fint. :)

Endret av Lord Swag
Lenke til kommentar
Bamsemoms: INGEN mobiler blir bug-frie, men Siemens har skjerpet seg betydelig dette året og er et av merkene med minst problemer. Det er ikke bare å oversette teksten. Endel andre ting må modifiseres for å passe operatøren din og de tjenestene som er tilgjengelige i landet ditt best mulig.

5162638[/snapback]

Selvsagt blir ingenting bug-fritt, men graden av alvorlighet på bugs varierer, når du sitter i en viktig samtale med sjefen din på jobb med FW 43 så synes jeg det er håpløst når mobilen bare skrur seg av uten fovarsel (batteriet var fullt, og det har skjedd flere ganger.) K750i som jeg har nå er ikke bugfri, men buggene der er bare småplukk sammenlignet med mobiler som skrur seg av når de selv føler for det. Ja, jeg er enig i at siemens har skjerpet seg, men endel av bugsene som at tlf skrur seg av minner mistenkelig om min gamle nokia 3310 som gjorde det samme (her kom det jo fram fra nokia i ettertid at det var problemer med kobling mellom tlf og batteriene!). Mulig det er tilfelle hos meg og 2 til jeg kjenner og?

Lenke til kommentar
Det spiller vel egentlig fint liten rolle for de som har Siemens mobiler i Norge at feilene de opplever _kanskje_ bare gjelder nordmenn.

Jeg bare forteller at det muligens gjelder kun de med norsk firmware for å gjøre det klart at påstanden om at den er bug-fri ikke nødvendigvis gjelder ALLE land.

Dere gjør så stor sak ut av det :)

Lord Swag: ja, jeg håper da jeg er en hyggelig kar. Jeg tar da dine innlegg seriøst også, ellers hadde jeg ikke giddet svart engang :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...