Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hacker som prøver seg?

Anbefalte innlegg

først begynte maskina å bli litt ustabil. Opera slo seg av mens jeg surfa å sånn.. så plutseli restarta den når jeg brukte et webcam prog. Jeg la inn kaspersky for å se hvor mye dritt jeg hadde, og det var jo en del. fjerna alt dette å la kaspersky ligge i bakgrunnen. Da jeg kom hjem fra jobb igår sto flere meldinger som denne. Det står akkurat d samme på de bortsett fra ip som forandrer seg hver melding. De samma meldingene sto når jeg sto opp imårrest og. noe å bekymre seg over?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville formatert og instalert Kaspersky før du plugget PC'n til nettet :).

Aldri gøy å handle noe over nettet for at visa kortnr blir plukka opp av en keylogger eller noe lignende.

Skal være et program der du kan se hvilke porter som blir brukt, husker ikke hva det heter, men med dette programmet kan du da se IP som prøver å komme seg gjennom den eventuelle porten.. Så da kan du stenge porten :)

Lenke til kommentar

Ettersom Helkern er en orm, så er det ingen hacker osm prøver seg på noe. Det er nok bare trafikk over en bestemt port som leter etter visse vunerabilities som AV'en din nekter å slippe gjennom. Ikke sikkert det hadde voldet noe skade selv om du ikke hadde AV installert en gang...

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...