Månegahl Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei! Jeg har et problem. Pc'en min restarter seg midt på svarte natten. Dette er fryktelig irriterende når man holder på å laste ned noe. Hva kan jeg gjøre for at dette ikke skal skje igjen? Lenke til kommentar
tomin Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 ikke for å være ekkel , men det er mange poster om hva problemet kan være her på forumet . så du kan bruke søke i andre poster for å se om det er noe relevant for deg . lykke til Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Problemet sjyldes nok at du har på windows/microsoft update..... skru av at den skal laste ned og innstalere.... så blir vell pcen frisk som en fisk.... Men søk på forumet du.... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 ...Det kan ha noe med temperatur å gjøre... Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 hvis du ev ikke får det til, kan du ha automatisk pålogging, og at nedlastingsprogrammet ligger i oppstart satser på at du bruker et nedlastningsprogram som begynner med nedlastningen da du starter det Dette var ment til å være en spøk da, men det kan jo være en idé hihi Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Sjekk Event Viewer og se hva den sier. Lenke til kommentar
Månegahl Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 og hvor finner jeg event viewer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå