Kenneth666 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei.. Har nå innstallert en av di nyeste driverene til nvidia (Forceware 81.85).. Å alt funker bortsett fra når jeg skal se film/klipp osv.. Da får jeg opp media player/winamp etc.. å alt låser seg å maskina rebooter.. Kortet er et Gainward geforce 6600 256mb ddr windowsen er winxp media center 05 maskina eller kortet er ikke overklokket.. Fra og med forceware driver 77.77 så har ikke jeg kunnet se video.. Lurer på hva som kan være feilen? Spill å alt annet funker utmerket helt til det skal spilles av video.. da fryser spilla å rebooter maskinen.. takker for alle svar Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Kan eventloggen fortelle deg noe fornuftig? Skru av "automatic" reboot for å se hva slags evt. blåskjerm du egentlig får. Ut ifra denne kan vi muligens hjelpe deg. Har du kjørt memtest86 på pc'n? Hva er temperaturen på skjermkortet / prosessoren? Endret 15. november 2005 av JKJK Lenke til kommentar
Kenneth666 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Har ingenting med tempen å gjøre vell.. Jeg får jo brukt GAMLE drivere som de som følgte med kortet.. da fungerer video bra.. ingen som har peiling på hva som kan være gale? Lenke til kommentar
Kenneth666 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Problemet er LØST NVIDIA driverene kom i konflikt med VIA chipsettet mitt (VIA KT400) La inn nyeste chipset driverene å nå virker alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå