msakram1984 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Wireless Zero Configuration vil ikke starte opp, selv om Windows er satt opp til å betjene trådløse nettverk. Har DWL520+ nettverkskort. Kommer ikke inn på nett, med det første, må starte Wireless Zero Configuration, så restarte maskinen, også er jeg inne en stund, før jeg blir logget av, og må gjøre det samma igjen. Installert de nyeste driverne som bare det. Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Wireless Zero Configuration vil ikke starte opp, selv om Windows er satt opp til å betjene trådløse nettverk. Har DWL520+ nettverkskort. Kommer ikke inn på nett, med det første, må starte Wireless Zero Configuration, så restarte maskinen, også er jeg inne en stund, før jeg blir logget av, og må gjøre det samma igjen. Installert de nyeste driverne som bare det. 5156096[/snapback] Kan det være noe program som fulgte med driverne som overstyrer? Har hatt det samme problemet selv at et tredjepartsprogram tar over selv om innstillingene er satt til WZC. Løste det ved å laste ned drivere uten det tredjepartsprogrammet, og satte WSC tjenesten til å starte automatisk. Lenke til kommentar
msakram1984 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Wireless Zero Configuration vil ikke starte opp, selv om Windows er satt opp til å betjene trådløse nettverk. Har DWL520+ nettverkskort. Kommer ikke inn på nett, med det første, må starte Wireless Zero Configuration, så restarte maskinen, også er jeg inne en stund, før jeg blir logget av, og må gjøre det samma igjen. Installert de nyeste driverne som bare det. 5156096[/snapback] Kan det være noe program som fulgte med driverne som overstyrer? Har hatt det samme problemet selv at et tredjepartsprogram tar over selv om innstillingene er satt til WZC. Løste det ved å laste ned drivere uten det tredjepartsprogrammet, og satte WSC tjenesten til å starte automatisk. 5156119[/snapback] Virker ikke som det hjelper, selv om jeg har prøvd det mange ganger. Skal prøve å slette tredjepartprogrammet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå